عبدالملکی، وزیر کار: اگر مثلا ما تونستیم رفاه کارگران را ۶۰ درصد بالا ببریم و مثلا یکی دو درصد هم تورم در جامعه ایجاد شد آیا به صرفه است؟! حتما به صرفه است!
ویدئو | اظهارات عجیب وزیر کار درباره عواقب افزایش ۵۷ درصدی دستمزد
مهم ترین اخبار
- دانلود مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه + متن
- عکس| سفر در زمان؛ چهره «مختار ثقفی» 21 سال بعد سریال مختارنامه در آمریکا
- اعمال و نماز روز تاسوعا + شرح مکروهات این روز
- تصاویر الناز شاکردوست در عزاداری محرم / عکس الناز شاکردوست در کنار علم و دیگ نذری
- عکس| عاشقانه های دو مجری معروف تلویزیون در سومین سالگرد ازدواجشان
- عکس| جشن تولد لاکچری اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند
- مسی یا رونالدو؛ سلطان هت تریک فوتبال جهان کیست؟
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1644057383
۱۴۰۱/۲/۱۴
یه کم فکر کنید بعدش موضع بگیرید. نگفته ت
ورم ما دو درصده. میگه:« اگر ***۲ درصد از
تورم*** به خاطر افزایش حقوق کارگران باش
ه، اشکالی نداره»
Amirkhan56
۱۴۰۱/۲/۱۳
وقتی آدم اشتباهی، در جایگاه اشتباه منسب
گرفت، نتیجه اش میشود این!
_user_1561007615
۱۴۰۱/۲/۱۳
کابینه عجیب غریب.
Msina
۱۴۰۱/۲/۱۳
این بنده خدا، فکر کنم آمریکا زندگی می کن
ه. تورم ٢ درصد؟! ماکارونی و نون صنعتی، ٢
٠٠ درصد گرون شده. ٢٠٠، همان ٢ است، اما د
و تا ٠ داره.


