رئیس سازمان خصوصی‌سازی از ثبت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس خبر داد. حسین قربانزاده در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «طلسم ۲۴ ساله شکست. امروز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس ثبت شدند. حرکت به سوی حاکمیت شرکتی مطلوب، شفافیت عملکردی، انضباط مالی و مشارکت مردم و هواداران در این دو باشگاه آغاز شد.» گفتنی است براساس صحبت‌های انجام شده قرار بر این است تا درج نماد سرخابی ها روز یکشنبه در فرابورس انجام شود.

تازه‌ترین تحولاتاقتصادیرا اینجا بخوانید.