علی صحرایی، مدیر عامل شرکت بورس تهران به دلیل کشف ماینر و استخراج رمزارز در ساختمان این شرکت از سمت خود کناره‌گیری کرد. مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران گفت: «برای ایجاد فرصت تحقیقات بیشتر در مورد بحث استخراج رمزارز در بورس تهران و در راستای قوام بازار سرمایه استعفای خود را به هیات مدیره شرکت بورس و اوراق بهادار تهران تقدیم کردم.» هیات مدیره با درخواست کناره‌گیری صحرایی موافقت و محمود گودرزی، معاون بازار شرکت بورس تهران را به سرپرستی موقت شرکت منصوب کرد.

تازه‌ترین تحولاتاقتصادیرا اینجا بخوانید.