پنج ماه از شیوع کروناویروس در ایران گذشته است، زندگی‌ها به حالت عادی برگشته اما آمارها همچنان ترسناک است، روزانه هزاران نفر به مرگ نزدیک‌تر می‌شوند و برای ده‌ها نفر زندگی به پایان می‌رسد.

شما بگویید در این وضعیت انتخابتان کدام است؟ انجام زندگی عادی و بدون اعمال محدودیت‌های قرنطینه که به افزایش قربانیان و مبتلایان منجر می‌شود یا بازگشت و تشدید قرنطینه که اگرچه به تحمل فشارهای اقتصادی به اقشار مختلف جامعه منجر می‌شود اما در هرحال تلفات را کاهش می‌دهد

نظرسنجی :

زمان انقضای این نظرسنجی به پایان رسیده است.

زندگی عادی با کرونا و مرگ حداکثری یا سختگیری و تحمل فشار اقتصادی با مرگ حداقلی؟ - کل آرا ثبت شده 284

تشدید قرنطینه و کاهش تلفات حتی با وجود تحمل فشار اقتصادی (69% ) زندگی عادی و بدون محدودیت حتی با وجود افزایش قربانیان (30% )

آخرین تحولاتاسلایدررا اینجا بخوانید.