ویروس کرونا تقریبا برای مدت دو ماه و نیم مهمان ناخوانده ایرانی‌ها بوده است؛ به‌نظر می‌رسد برخلاف اسفند و فروردین آرام آرام داریم به حضور آن در کنارمان عادت می‌کنیم و به‌زندگی عادی همراه با کرونا عادت می‌کنیم. زندگی شما در مدت اخیر چه تغییر داشته است؟

نظرسنجی :

زمان انقضای این نظرسنجی به پایان رسیده است.

آیا هنوز ویروس کرونا را جدی می‌گیرید یا بی‌خیال آن شده‌اید - کل آرا ثبت شده 988

از کرونا می‌ترسم اما مجبورم به‌زندگی عادی برگردم (72% ) هنوز مثل روز اول از کرونا می‌ترسم و در قرنطینه‌ام (21% ) از اول هم کرونا و قرنطینه را جدی نگرفته بودم (6% )

تازه‌ترین تحولاتاسلایدررا اینجا بخوانید.