این روزها ۹۰ درصد اخبار مربوط به کروناست ؛ از خبرهای خوش بینانه در مورد کشف دارو یا واکسن تا اخبار و تحلیل‌های ناامید کننده از ادامه روند فعلی .
به نظر شما ما در ایران ، چه مدت دیگر بحران کرونا را پشت سر می‌گذاریم و زندگی به شرایط عادی خود برمی‌گردد و دیگر نیاز نیست شرایط سخت قرنطینه و کم کردن ارتباطات را ادامه دهیم.
یک ماه دیگر ؟ دو ماه ؟ پایان تابستان یا پایان سال ۹۹؟

برای شرکت در نظرسنجی کافی است کاربر عادی سایت و اپلیکیشن هفت صبح باشید. ثبت نام کاربران عادی رایگان است و کافی است با ثبت شماره موبایل خود و دریافت کد ورود در نظر سنجی شرکت کنید

نظرسنجی :

بحران بیماری کرونا کی تمام می‌شود؟

پایان اردیبهشت ماه پایان خرداد ماه پایان تابستان پایان سال 99 همین الان هم شرایط زندگی من عادی است!

سایر اخباراسلایدررا از اینجا دنبال کنید.