به نظر من وقتی یک صفحه دیالوگهایی که حذف
شد رو تو صفحات اینستا گذاشتن و اینکه تم
ام بار طنز اینه که نقد ها و اعتراضات مرد
م به شکلی گفته بشه ولی اصل و شالوده فیلم
که نقد یکسری مشکلاته سانسور میشه فقط ای
ن توی ذهنمون باقی میمونه که ما به هیچ صو
رتی نمیتونیم نسبت به هیچ موضوعی انتقاد و
اعتراض داشته باشیم….
هرسال بادستمزد بیشتر وسوسه میشن وبازم قس
متهای بعدی رو میسازن وپول حرف اول رومیزن
ه
_user_1565506508۱۳۹۹/۱/۱۰
خیر اعتراض عوامل سریال بیشتربه خاطر جلب
توجه مردم وراه گم کردنه چون امسال این سر
یال دراجراومتن ضعیف میباشد وبدین ترتیب م
یخواهندضعف سریال را به پای سانسورشایدمخت
صربگذارند
واقعا این چه مدل نظرسنجیه؟! معلومه که بر
ای اعتراض، همین نیمبند فضای نقد رو هما
ز خودشون نمیگیرند نباید هم این کار رو ب
کنند
سیروس خان مقدم و عوامل بزرگوار تر این حر
فا هستند و حالا حالاها دل مردم را شاد می
کنن
میشه اعتراض واقعی باشه ولی پایتخت هفت را
هم بسازند
سلام، این ها تمام شهرت و محبوبیت خود را
از تلویزیون دارند و برای پول از هواپیمای
ی وارش تا تالار قصر یخ و غیره نمیگذرند
و با نرخ بالایی که بابت این سریال با نما
های طولانی گرفتند پایتخت های بعدی را هم
میسازند.
اعتراض واقعی است شاید هم با صدا وسیما هم
کاری نمایند
محسن تنابنده بدون پایتخت محکوم به فراموش
یت! بازیگران دیگش هم تا حدودی همینطورن
ما تو قرن ۲۱ هستیم قرن پیشرفت ا ونوقت ی
ه چیز ساده رو سانسور میکنیم ایا با سانسو
ر میشه پیشرفت کرد
مگه پول کمی توشه که نسازند . حتما ۷ ه
م ساخته میشه ?