کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته نمایندگان ایران را از میزبانی در بازی‌های لیگ قهرمانان محروم کند و به‌این ترتیب استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو چهار نماینده فوتبال کشورمان مجبور هستند بازی‌های خود را در زمینی بی‌طرف و احتمالا بدون تماشاچی برگزار کنند. در دو روز گذشته پیشنهادهای زیادی برای پاسخ دادن به این تصمیم مطرح شده که یکی از آنها انصراف و کنار کشیدن از بازی‌ها بوده است. شما چقدر با این تصمیم موافقید؟

نظرسنجی :

زمان انقضای این نظرسنجی به پایان رسیده است.

با انصراف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا موافقید؟ - کل آرا ثبت شده 1496

بله. باید مقابل تصمیمات جانبدارانه AFC ایستاد (79% ) خیر. بهتر است بازی در زمین بی‌طرف را پذیرفت (20% )

سایر اخباراسلایدررا از اینجا دنبال کنید.