به گزارش هفت صبح، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران: فعالیت ادارات در روزهای پنج‌شنبه در تمام شهرستان‌های استان تهران تا پایان شهریورماه سال جاری تعطیل خواهد بود. تمهیدات لازم برای اجرای این مصوبه به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده و از تمامی مدیران انتظار می‌رود نسبت به اجرای دقیق آن همکاری لازم را داشته باشند.

 

سایر اخباراجتماعیرا از اینجا دنبال کنید.