احمد علوی، عضو شورای شهر در نشست امروز شورای شهر تهران، درباره ماجرای کشف گنج در بهشت زهرا گفت: «افرادی که شغل‌شان پیدا کردن گنج و دفینه است سراغ عوامل مجموعه بهشت زهرا می‌روند و ادعا می‌کنند در محل انجام عملیات عمرانی چیزی وجود دارد، مثلاً گنجی که از دوران پهلوی دفن شده است.»

او ادامه داد: «همکاران ما در سازمان بهشت زهرا با هماهنگی مجموعه‌های امنیتی و وزارت میراث آن منطقه از بهشت زهرا را محصور می‌کنند و کاوش به صورت مشترک انجام می‌شود.احتمالاً کاغذهایی که دست دوستان بوده، خیلی قدیمی بوده، چراکه در حضور نمایندگان سازمان بهشت زهرا، میراث فرهنگی و مجموعه های امنیتی کاوش انجام می‌شود و مشخص میشود آنجا چیزی نیست. با پایان این مسئله کار عمرانی به کار خود ادامه می‌دهد.»

 

طی یکی دو روش گذشته ماجرای جست و جوی گنج در محل بهشت زهرا خبرساز شد.

سایر اخباراجتماعیرا از اینجا دنبال کنید.