صبح امروز یک نوزاد رها شده در کنار خیابان در فاز دوم اندیشه توسط ماموران پلیس پیدا شد. این نوزاد که به دلیل سرمای شدید در وضعیت بحرانی قرار داشت، با همکاری تیم اورژانس نجات یافت.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خصوص وضعیت نوزاد رها شده در شهر اندیشه گفت: حال این نوزاد خوب است. هم اکنون نوزاد مذکور در بیمارستان و تحت نظر بوده و تحویل بهزیستی شده است.این نوزاد تازه متولد شده در حوالی میدان مادر فاز دو اندیشه در داخل کیسه‌ای رها شده بود، که بلافاصله با حضور پلیس به بیمارستان منتقل شد.

وی از تشکیل پرونده قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: بررسی‌ها در خصوص این نوزاد همچنان ادامه دارد.

برای پیگیری اخباراجتماعیاینجا کلیک کنید.