رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک قلاده کفتار در گودال واقع درشهرک صنعتی شیراز گیر افتاده که توسط تیم عملیاتی و حیات وحش نجات داده و زنده گیری شد. هادی عیدی پور شنبه در این باره به ایرنا گفت: با اعلام موضوع گیر افتادن یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز تیم عملیاتی و حیات وحش ایستگاه های ۱۶ و ۷ نجات به محل اعزام شدند. تیم های عملیاتی پس از بررسی دقیق مشاهده کردندکه یک قلاده کفتار وحشی درون گودال گیر افتاده که با استفاده از تجهیزات تخصصی با تلاش تیم عملیاتی اقدام به دام انداختن این حیوان وحشی کردند. این حیوان پس از به دام افتادن توسط آتش نشانان، به طبیعت و زیستگاه امن خود باز گردانده شد.

kf

آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.
منبع: ایرنا