خبرگزاری ایرنا نوشت: خبر فوت یک دختر که به‌دلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به‌خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

منبع آگاه بدون نام همچنین به خبرگزاری ایرنا گفته یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس به‌خاطر ایجاد ناامنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه دچار ایست قلبی شد و فوت کر

آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.
منبع: ایرنا