سخنگوی آموزش‌ و پرورش گفت: «هیچ معلمی به خاطر بلاگر بودن اخراج نشده اما اگر دانش‌آموزی از طریق فعالیت معلمان بلاگر آسیب ببیند، با معلم برخورد قانونی می‌کنیم.» او ادامه داد: «معلمان به‌ هیچ‌وجه حق ندارند از دانش‌آموزان فیلم بگیرند و منتشر کنند؛ حتی اگر خانوادۀ دانش‌آموز اجازه بدهند.»

 

برای پیگیری اخباراجتماعیاینجا کلیک کنید.
منبع: ايسنا