بندی معروف لایحه برنامه هفتم توسعه که شائبه اختصاص بنزین به جای خودرو به کارت ملی افراد را ایجاد میکرد، از لایحه برنامه هفتم توسعه حذف شد.
این بحث سه سال مطرح بود و مدافعانش میگفتند بنزین به جای خودرو به کارت ملی تخصیص داده شود. همچنین بهصورت غیرمستقیم اشاره شده بود تا اگر مالک خودرویی صرفهجویی انجام داد، به میزان صرفهجویی بنزین برای کدملی او منظور شود شود اما مخالفات میگفتند زیرساخت این کار فراهم نیست و مردم دچار مشکل میشوند
نهایتا در جزیره کیش به صورت شاهد اجرای محدود طرح بودیم که ظاهر با شکست همراه شد.
برای پیگیری اخباراجتماعیاینجا کلیک کنید.



