مردم تهران در دهه 30 شمسی و قبل از انجام لوله‌کشی، آب شرب مورد نیاز خود را از درشکه‌ها و دوره‌گردها خریداری می‌کردند

5920650

سایر اخباراجتماعیرا از اینجا دنبال کنید.