مردم تهران در دهه 30 شمسی و قبل از انجام لولهکشی، آب شرب مورد نیاز خود را از درشکهها و دورهگردها خریداری میکردند
سایر اخباراجتماعیرا از اینجا دنبال کنید.
مردم تهران در دهه 30 شمسی و قبل از انجام لولهکشی، آب شرب مورد نیاز خود را از درشکهها و دورهگردها خریداری میکردند
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید