میر محمد زاده لاجوردی- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی نوشت: در جریان بازی پرسپولیس و النصر، یک بار دیگه زیرساخت‌های ارتباطی کشور با موفقیت محک خورد و پیک ترافیک داخل ۶.۳ ترابیت‌برثانیه ثبت شد و برای اولین بار، مجموع پیک ترافیک داخل و خارجی کشور رکورد زد و از مرز ۱۱ ترابیت‌برثانیه گذشت. وی پیش از این سال گذشته از رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور در جریان رقابت‌های جام جهانی خبر داده بود.

آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.