دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به بازداشت ۲ عضو دیگر شورای شهر این شهرستان گفت: شمار بازداشت‌شدگان این پرونده به هفت نفر رسیده است. علی زلقی اظهار گفت: در ادامه تحقیقات پرونده فساد مالی در شورای شهر شهرستان مسجدسلیمان، ۲ عضو دیگر این شورا به‌اتهام ارتشاء بازداشت شدند. متهمان با رعایت تشریفات به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام مبنی بر ارتشاء و اعمال نفوذ خلاف حق، با قرار تأمین مناسب راهی زندان شدند. این بازداشت‌ها در ادامه پرونده مربوط به تخلفات صورت‌گرفته در جهت اخذ تصمیمات داخلی در شورا و شهرداری، است.

در جریان این پرونده تاکنون سرپرستان سابق و اسبق شهرداری مسجدسلیمان، رئیس و چهار تن از اعضای شورای شهر این شهرستان به‌اتهام فساد مالی بازداشت شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

تازه‌ترین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.