صادق کوشکی گفت: باید ببینیم آیا کسی ۶ دهه پس از مرگ علی دایی او را میشناسد؟ فردوسیپور توانمند نبود؛ گستاخ بود. مدیر رسانه او عقلانیت نداشته است. رئیس صداوسیما تدارکاتچی او بود. رئیس صداوسیما از او حساب میبرد. فردوسیپور درواقع رئیس صداوسیما بود. ما در سینما و رسانه ملی با پدیده افسارگسیختگی چهرههای «پرواربندیشده» روبرو بودیم.
تماشا کنید | حمله به دایی و فردوسیپور در شبکه یک تلویزیون
مهم ترین اخبار
- قیمت طلا و سکه ظهر یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵/ سکه دوباره وارد کانال ۱۷۰ میلیون شد!؟
- بازیگران سریال سرخدار + زمان پخش و داستان
- برای خرید خانه در مناطق ۲، ۴، ۵ و ۲۲ چقدر بودجه لازم است؟
- کاش رامین رضاییان پشت پنالتی مصر میایستاد
- دانلود آهنگ dream on با صدای زن + ریمیکس اینستا
- شن و شُبهه | ماجرای ساخت یک اسکله و معدن متروکه
- دانلود آهنگ مسکن همه دردام مخاطب همه حرفام ریمیکس اینستا
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1639206477
۱۴۰۲/۶/۹
تنفر انگیز
_user_1562081590
۱۴۰۲/۶/۹
ازقدیم گفتن مورچه چیه که کله پاچه باشه…
حالاسانسورچی عزیزتوخوبه که جای مهمتری نی
ستی واینجاتویک اپلیکیشن زپرتی جولان میدی
و مدام نظرات من روسانسورمی کنی
hamid.b1358
۱۴۰۲/۶/۹
با حمله به دایی و فردوسی پور بزرگ نمیشی
_user_1560701751
۱۴۰۲/۶/۹
آرم شبکه یک گذاشتید اونجا یعنی درسته
_user_1560701751
۱۴۰۲/۶/۹
اینو تلوزیون پخش نکرده تو گفتگوهای اینتر
نتیه
_user_1672202607
۱۴۰۲/۶/۹
دنبال چیی تو
abdolabadi
۱۴۰۲/۶/۹
با این حرفا محبوبیت این آدما بیشتر و تنف
ر ما هم از شما بیشتر میشه حالا حی بگو
farhad-82
۱۴۰۲/۶/۹
اونی که مشهوره ولی محبوب نیست علیرضا دبی
ر هست ، علی دایی هم محبوبه و هم مشهور.
hasan108812
۱۴۰۲/۶/۹
بیا باهم بریم چهار طرف مرزهای ایران و دو
ر ترین نغطه سفر مرزی ، عکس آقای دایی را
نشون می دهیم به پیرزن و پیر مردها و بچه
های کوچک تا ببینیم عکس اقای دایی را بهتر
می شناسند یا شما بزرگ وار را ؟
hasan108812
۱۴۰۲/۶/۹
جواب ا …. خاموشییست.
_user_1562081590
۱۴۰۲/۶/۹
مشخصه طرف عقده ایه
hasan108812
۱۴۰۲/۶/۸
جواب ا ب ل ح ا ن خاموشی می باشد تمام
_user_1560694797
۱۴۰۲/۶/۸
کوشکی جان یادت میاد اولین بار که اجرای ی
ک برنامه تاریخی رو بهت دادن از استرس داش
تی سکته میکردی عرق میریختی لکنت زبان پید
ا کرده بودی…. یادمه اون موقع میگفتم خب ب
رادر من بلد نیستی مگه مجبوری اجرا بگیری
😂 حالا ماشاالله چه زبونی پیدا کردی


