دادستان مرکز خوزستان گفت: پنج کافیشاپ و رستوران در اهواز به علت عدم رعایت قوانین و شؤونات اسلامی پلمب شد. صادق جعفری چگنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با نظارت میدانی دادستان مرکز استان خوزستان بر مراکز تجاری، پنج کافیشاپ و رستوران در اهواز به علت عدم رعایت قوانین و شئونات اسلامی، با دستور قضایی پلمپ شد. این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عمل به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مردمی در خصوص مقابله با بدحجابی و اقدامات خلاف شرع اسلام و کاهش دسترسی به مواد دخانی از جمله قلیان، انجام شد. برخی از این مراکز فاقد مجوز فعالیت و برخی نیز اقدام به برگزاری محافل مختلط و توزیع غیرمجاز قلیان میکردند که پس از تحقیقات مقدماتی، دستور پلمب آنها از سوی این دادسرا صادر شد.
جعفری چگنی گفت: صاحبان کافیشاپها و سایر متهمین پرونده بازداشت و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.
منبع: فارس



