فارس نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از کشف لاشه یک قلاده پلنگ جوان در ارتفاعات مناطق آزاد شهرستان جاجرم خبر داد. رضا شکاریان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی اظهارکرد: بنابر اعلام همیاران محیط زیست استان مبنی بر مشاهده لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات مناطق آزاد شهرستان جاجرم محیط بانان به منطقه اعزام شدند. با توجه به گذشت چند روز از مرگ حیوان و متورم شدن لاشه به راحتی نمیتوان در خصوص دلیل اصلی مرگ اعلام نظر نمود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی افزود: در بررسی‌های اولیه هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله و یا درگیری با سایر جانوران بر روی لاشه مشاهده نشده است تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

Ls

برای پیگیری اخباراجتماعیاینجا کلیک کنید.