سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که با برد سپاهان به پایان رسید، اما نکته عجیب این بود که ابتدا سیداسماعیل حسینی گزارشگر بازی بود و سپس طی یک اتفاق عجیب نیمه دوم با گزارش محمدامین حیدری پخش شد. عدهای معتقدند علت این تغییر، بیان جملهای از سوی سیداسماعیل حسینی است. حسینی در نیمه اول گفت جای خالی بانوان در ورزشگاه به شدت حس میشود و برخی میگویند تغییر ناگهانی گزارشگر این دیدار به همین دلیل است. گفتنی است محمدامین حیدری پس از آغاز گزارش هیچ توضیحی در خصوص تغییر گزارشگر نداد تا شائبهها بیشتر شود.
ویدئو | دلیل تغییر گزارشگر بازی سپاهان و تراکتور این جملات بود؟
مهم ترین اخبار
- اکران دو فیلم جدید از نیمه تیرماه 1405
- اطلاعیه قطع برق فردا دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵ / برق کدام مناطق قطع می شود؟
- طالع روزانه دوشنبه 8 تیر ۱۴۰۵ | فال امروز برای همه ماه های سال
- دانلود مداحی ای غم شیرینم با آدم و حوا ای بهشت فطرت بر دوزخ دنیا محسن محمدی پناه
- فال حافظ امروز دوشنبه 8 تیر ماه 1405
- قسمت 12 سریال بدنام
- اطلاعیه قطع برق فردا دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵ / برق این مناطق ۳ ساعت قطع می شود
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
adelbond007
۱۴۰۲/۵/۲۰
خدارو شکر…مشکلات مملکت یکی یکی داره حل م
یشه،با تدبیر آقایون
Mansourov
۱۴۰۲/۵/۲۰
دیوار کوتاه تکذیب
_user_1562081590
۱۴۰۲/۵/۲۰
آزادی بیان…پّر…


