کانال تلگرام فرارو با انتشار این عکس نوشت: به دلیل کمبود تخت در بیمارستان رازی اهواز، بیماران در بخش کرونا روی صندلی نشسته اند.
آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.
کانال تلگرام فرارو با انتشار این عکس نوشت: به دلیل کمبود تخت در بیمارستان رازی اهواز، بیماران در بخش کرونا روی صندلی نشسته اند.
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید