سایت برنا از قول مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نوشت: متاسفانه یکی از پزشکان شهرستان کاشمر اقدام به گرفتن زیرمیزی خارج از صندوق بیمارستان و در مطب خود می‎کرده است.پس از گزارش‌های رسیده نه تنها توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد این مطب پلمب گردید بلکه پزشک متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارت بر تعرفه‎ها معرفی شد.

آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.