کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۵۶۵۰
تاریخ خبر:

توضیحات علیرضا زاکانی درباره پرونده خودزنی یک شهردار

شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده شهردار ناحیه ۳ توضیحاتی ارائه داد.

به‌گفته علیرضا زاکانی در گزارشات آمده است ممکن است آنچه که رخ داده ساختگی باشد و بر همین اساس بازرسی و حراست ماموریت پیدا کرده‌اند تا موضوع را به دقت بررسی کنند و هیچ اغماضی در این موضوع نداشته باشند. البته تخلف در آن ساختمان محرز است که برای جلوگیری از این تخلف شهردار ناحیه وارد عمل شده است.

زاکانی در ادامه گفته: گزارش پزشکی قانونی بیان صریح نداشته و گمانه زنی است و با گمانه زنی نمی‌توان قطعی حرف زد اگر این موضوع ساختگی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت و اگر ساختگی نباشد از حق و حقوق پرسنل خود صیانت می‌کنم و تخلف را دنبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان دیروز خبر داد شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران که گفته می‌شد به علت فساد ستیزی قمه خورده است با اعلام پزشکی قانونی به خودزنی متهم و از کار برکنار شد. در گزارش پزشکی قانونی که به دادسرا ارائه شده، در مورد جراحات وارده به سید جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ آمده با عنایت به شکل و الگوی جراحات و عدم آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویا مطرح است. اولین بار خبر جراحت سید جواد هاشمی را عبدالمطهر محمد خانی سخنگوی شهرداری تهران منتشر کرد.

او با انتشار توئیتی نوشت: سید جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام ماموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد. چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از مدیران شاخص شهرداری تهران است. برای سلامتی ایشان دعا کنیم. ضاربین در محله خلازیر توسط پلیس دستگیر شده‌اند. الحمدالله حال عمومی آقای هاشمی خوب است و آسیب به جمجمه ایشان وارد نشده اما ۲۵ بخیه حاصل جراحات حمله ضاربین با قمه است. ضمناً این شهردار عزیز از رزمندگان مدافع حرم هستند.

علیرضا زاکانی پس از انتشار اخبار اولیه درباره حادثه به عیادت این شهردار رفته بود و در توییتی نوشت: برای سلامت آقا سیدجواد هاشمی همکار شجاع و سربلند منطقه ۱۹ که ناجوانمردانه با قمه به او حمله شد، دعا می‌کنم و شخصا تا پایان پیگیر مجازات عاملان خواهم بود. این حوادث عزم ما را در اجرای قانون و مبارزه با فساد استوارتر خواهد کرد.

کدخبر: ۴۵۵۶۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1561007615

    زاکانی جون داشتی نمایندگیت رو میکردی، چق در شیفته خدمت هستی آخه؟؟؟؟