کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۲۸۴۴
تاریخ خبر:

اعلام حضور سامان قدوس در لیگ انگلیس با یک گل تماشایی

در جریان دیدار برنلی و برنتفورد در لیگ انگلیس، سامان قدوس ملی پوش ایرانی برنتفورد با یک ضربه والی به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

ملی‌پوش ایرانی چند دقیقه پس از ورود به زمین، سامان قدوس با یک قیچی تماشایی اولین گل خود در لیگ برتر جزیره را به ثمر رساند. او از دقیقه ۵۸ وارد زمین شد و به عنوان هافبک هجومی تیمش تلاش ویژه‌ای انجام داد. در دقیقه ۷۹ لحظه، توپ از میانه میدان با پاسی بلند برای کریستین نورگارد رسید و او با سر موقعیت را برای قدوس مهیا کرد تا او ضربه نهایی را بزند.

قدوس که به سرعت تلاش می‌کرد تا زودتر از مدافع برنلی به توپ برسد، ناگهان در تصمیمی عجیب با ضربه قیچی دروازه را هدف گرفت و از نقطه مرکزی محوطه جریمه برنلی به شکلی تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و با شدت ضربه نیک پوپ انگلیسی هم نتوانست این توپ را مهار کند.

گلر برنلی که در این بازی نمایش درخشانی داشت، پس از چند سیو از مهاجمان برنتفورد، خود را آماده جشن برای کلین شیت می‌کرد اما ضربه دیدنی قدوس او را ناکام گذاشت.

این نخستین گل سامان قدوس در لیگ برتر جزیره در پنجمین بازی اش بود که شاید سبب شود تا سرانجام توماس فرانک سرمربی دانمارکی این تیم بیش از پیش به ستاره ایرانی توجه کند؛ بازیکنی خوش تکنیک با ضرب توپ بالا که به نظر می‌رسد با عبور از بدشانسی، حالا آماده درخشش بیشتر در فوتبال انگلیس می‌شود.

ضربه والی قدوس توجه بسیاری از کاربران انگلیسی زبان توییتر را به خود جلب کرده؛ یکی از آنها که طرفدار برنتفورد است، قدوس را تنها نقطه مثبت تیمش در این بازی دیده و از پیشرفت او نوشته است. کاربر دیگری نوشته که علاوه بر گلی که قدوس زد، او از زمان ورود به زمین موفق شد روند مسابقه را به نفع برنتفورد عوض کند‌. یکی دیگر از کاربران که به نظر طرفدار تیم چلسی است هم نوشته که قدوس باید خرید بعدی این تیم آبی پوش لندنی باشد. با این نتیجه، برنتفورد در رتبه دوازدهم لیگ جزیره قرار گرفت. آنها هفته آینده در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نوریچ خواهند رفت.

منبع: ورزش سه

کدخبر: ۴۲۲۸۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر