کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۸۵۰۷
تاریخ خبر:

تیراندازی مرگبار به رئیس سابق اداره محیط‌زیست دماوند

حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در مسیر جاده گرمابسرد به سمت دماوند افراد ناشناس با سلاح جنگی عباس میرزاکریمی رئیس سابق اداره محیط زیست دماوند را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

میرزا کریمی از محیط‌بانان سرشناس و باسابقه سازمان محیط زیست بود که فعالیت‌های او همواره مورد توجه بود و در بین همکاران محیط‌بان خود نیز خوشنام بود. او طراح لایحه حمایت از محیط‌بان سازمان حفاظت از محیط زیست بود و تلاش می‌کرد تا محیط‌بانان بیش از پیش مورد حمایت قانونی قرار بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفته او با استفاده از سلاح جنگی کلاش مورد حمله و هدف گلوله قرار گرفته است. اگرچه علت انگیزه و شناسایی مهاجمان در دست بررسی قرار گرفته است اما بعضی رسانه‌ها این اتفاق را «ترور» دانسته‌اند.

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز به باشگاه خبرنگاران جوان گفته این محیط بان در لحظه حادثه در خودروی خود تنها بوده و پس از اصابت گلوله‌ها بلافاصله توسط مردم منطقه به بیمارستان منتقل می‌شود که به دلیل ازدیاد جراحات در همان بیمارستان فوت می‌کند. خانواده این فرد چند مظنون را معرفی کرده اند که این افراد به دادسرا معرفی شدند و تا زمانی که اطلاعات تکمیل نشود نمی‌توان اظهار نظری کرد.

کدخبر: ۳۶۸۵۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nirvana

    بیچاره محیط زیستی ها گوشت لب تیغ ان..