کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۲۰۰۵
تاریخ خبر:

چهار ایرانی که همراه سردار سلیمانی شهید شدند

در جریان حمله پهپاد آمریکایی به کاروان حشد الشعبی که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد الشعبی عراق شد، چهار ایرانی دیگر نیز به شهادت رسیدند. دختر حاج قاسم در سخنرانی امروز یکی از این شهیدان به‌نام حسین پورجعفری را اینطوری معرفی کرد: «دلم نمی‌آید نگویم، پدرم یک همراه دیگری هم داشت و او آقای پورجعفری بود. ایشان بدون پدرم آب و غذا نمی‌خورد و بدون پدرم نمی‌خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در رکاب پدرم به آرامش رسید.»

از شهید پورجعفری و سه شهید دیگر تا الان اطلاعات کمی داشته‌ایم:

*** شهید حسین پورجعفری: متولد سال ۱۳۴۵ در کرمان است. این شهید بزرگوار از دوران دفاع مقدس همراه سردار سلیمانی بوده استو در سال ۷۶ با سردار سلیمانی وارد نیروی قدس سپاه شد. او در سال‌های اخیر نیز دستیار ویژه شهید سلیمانی بوده است. از شهید پورجعفری دو دختر و دو پسر به‌یادگار مانده است.

*** شهید هادی طارمی: او از نیروهای محافظ سردار سلیمانی بوده است. شهید طارمی متولد سال ۱۳۵۸ و اصالتاً اهل زنجان بوده است. او در بسیاری از ماموریت‌ها همراه سردار سلیمانی بود تا اینکه در ۱۳دی‌ماه در حمله پهپاد آمریکایی همراه سردار سلیمانی به شهادت رسید.

*** شهید شهرود مظفری‌نیا: یکی دیگر از شهدای همراه سردار سلیمانی شهید شهرود مظفری‌نیا است. او اصالتاً اهل کهک استان قم بوده و از نیروهای کادر حفاظت سردار سلیمانی به‌حساب می‌آمد.

*** شهید وحید زمانیان: چهارمین شهید ایرانی حادثه ۱۳دی‌ماه شهید وحید زمانیان است. این شهید متولد سال ۱۳۷۱ و اهل شهرری تهران است و از نیروهای حفاظت سردارسلیمانی به‌حساب می‌آمد.

توضیحات

*

توضیحات

شهید حسین پورجعفری

توضیحات

شهید هادی طارمی

توضیحات

شهید شهرود مظفری‌نیا

توضیحات

شهید وحید زمانیان

کدخبر: ۳۰۲۰۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر