کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۶۰۸
تاریخ خبر:

‌کشف جسد زن میانسال قزوینی در جاده بوئین‌زهرا

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | زن میانسال قزوینی با حدود ۵۰ سال سن، روز دوشنبه ۳۱ خردادماه حوالی ساعت ۱۱:۳۰ صبح سوار اسنپ می‌شود تا به آموزشگاه آرایشگری‌اش که محل کارش بود برود. این زن میانسال که عضو اتحادیه آرایشگران قزوین و همچنین دارای آموزشگاه در آن شهر بود، روز حادثه پسرش با گوشی تلفن همراه خود، برای مادرش اسنپ می‌گیرد تا از مبدا خیابان پیروزی (آبگیلک) به سمت اسماعیل‌آباد محل آموزشگاهش برود.

اما وقتی بعد از گذشت حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زن میانسال به محل کارش نمی‌رسد، همکاران او با پسر و همسرش تماس می‌گیرند و اطلاع می‌دهند زن میانسال هنوز به محل کارش نیامده است. این زن ساعت ۱۱:۴۸ با همکارانش تماس گرفته و اطلاع داده بود در مسیر است اما از ساعت ۱۲ ظهر به بعد گوشی تلفن همراهش خاموش شده و دیگر از او خبری نمی‌شود. اما نکته‌ای که در این میان وجود داشته این بوده که پسر زن برای مادرش با گوشی خودش اسنپ گرفته بوده و حتی پایان سفر نیز اعلام شده بود.

به‌دنبال راننده اسنپ
وقتی همسر و پسر زن میانسال می‌بینند خبری از او نیست، راننده نیز پاسخگوی تماس‌‌های آنان نیست، تصمیم می‌گیرند تا موضوع را به پلیس اعلام کنند چراکه راننده حتی کرایه را نیز دریافت کرده بود. پلیس اقدام به ردیابی راننده اسنپ و خودروی او می‌کند. تا اینکه شب سه‌شنبه حوالی ۲۳:۳۰ جنازه سوخته یک‌نفر در جاده بوئین‌زهرا کشف می‌شود. پلیس بلافاصله از خانواده مرضیه.ر می‌خواهد تا برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی مراجعه کنند و برادر مقتول این کار را انجام می‌دهد.

اما جسد چنان سوخته بوده که برادر مقتول از روی وسایل شخصی و کفش‌های او قادر به شناسایی و تایید جنازه خواهرش می‌شود. حتی خواهر مقتول درباره نحوه قتل او به خبرنگار صبح قزوین گفته است: «ما از انگیزه قتل اطلاعی نداریم؛ حتی نمی‌دانیم خواهرم به چه سبکی کشته شده، آیا با روسری خفه شده یا با ضربات چاقو کشته شده است.» پلیس با ردیابی بالاخره راننده اسنپ را که او هم میانسال است، دستگیر می‌کند. اما خودروی او همراهش نبوده و با استعلام خودرو مشخص می‌شود تیبای سفیدرنگ دست همسر راننده اسنپ بوده که در تعقیب و گریز با پسر مقتول، خودرو را پشت چراغ قرمز در ترافیک رها کرده و فرار می‌کند.

اعترافات ضد و نقیض
راننده اسنپ در ابتدا انگیزه قتل را نیاز مالی مطرح می‌کند. اما طبق بررسی‌ها مشخص می‌شود مقتول با خود یک انگشتر و گوشواره نقره ساده داشته که حتی متهم به قتل آنها را هم برنداشته بوده و گوشی مقتول هم قیمت چندانی نداشته است. از دیگر سو، راننده متهم به قتل بعد از چندی منکر اعترافاتش می‌شود و می‌گوید او قتل را انجام نداده است. اما دوربین مسیر شهر الوند نشان می‌دهد این خودرو با سرعت از آنجا عبور کرده است.

طبق برخی اطلاعات، این راننده اهل قزوین نبوده و از شهر دیگری به آنجا رفته و مشخص نیست آیا اسنپ سوابق او را بررسی کرده بوده یا خیر؟ خواهر مقتول در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره این حادثه می‌گوید: «خواهرم هیچ قطعه طلایی به همراه نداشت و ما از انگیزه قتل اطلاعی نداریم. راننده تاکسی اینترنتی با خودروی تیبای سفید، دو ساعت و نیم پس از اعلام پایان سفر برگشته است در حالی‌که به طور معمول باید ۱۰ دقیقه پس از رساندن مسافر به مقصد، اعلام برگشت می‌کرد، به ما گفته شده راننده تنها نبوده و یک زن او را در این جنایت همراهی کرده، راننده از مسیر الوند تغییر مسیر داده و جنازه خواهرم در بوئین‌زهرا پیدا شده است. پدر و مادرم هنوز از این ماجرا و نحوه کشته شدن خواهرم اطلاعی ندارند و ما همچنان منتظر گزارش پلیس آگاهی از نحوه دقیق به قتل رسیدن خواهرمان هستیم.

خواهرم ساعت ۱۲:۳۰ کلاس داشت و باید ۱۵:۳۰ به قزوین بازمی‌گشت، همکارش آن روز به دلیل بیماری در محل کار حاضر نشده بود و به علت اینکه خواهرم حال او را جویا نشده، تعجب کرده و به همین دلیل با کارآموزان اسماعیل‌آباد تماس می‌گیرد و متوجه می‌شود که مربی آن روز در آموزشگاه حاضر نشده است. خواهرم همیشه پوشیده بود و چیز وسوسه‌انگیز و طلایی همراه نداشت و صرفا یک انگشتر و گوشواره نقره داشت، اکنون نیز فقط دو تلفن همراه و کیف و مدارکش نیست و انگیزه قتل مشخص نشده است.» هنوز جزئیات بیشتری از علت قتل، نحوه قتل و نقش همسر راننده اسنپ در این ماجرا مشخص نشده است.

کدخبر: ۳۹۸۶۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر