کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۷۵۰۸
تاریخ خبر:

‌چهره‌هایی که موفقیت سریال امام‌علی را رقم زدند

روزنامه هفت صبح، وحید سعیدی / احمد رنجبر | ۲۹ سال از آغاز ساخت سریال «امام علی(ع)» و ۲۴ سال از زمان پخش آن می‌گذرد. در این سال‌ها درباره سریال ماندگار داود میرباقری زیاد گفته شده است. در همین روزنامه هفت‌صبح هم بارها این سریال را از زوایای مختلف بررسی کرده‌ایم. این بار و در آستانه شب‌های قدر، سریال از منظری متفاوت مورد تحلیل قرار گرفته است.

مبنای پرونده امروز دو محور است؛‌در باکس‌های بالا درباره کسانی که در ماندگاری سریال «امام علی (ع)» نقش داشته‌اند نوشته‌ایم. حضور چهره‌ای چون فرهاد اصلانی فقط به این خاطر است تا بدانیم سریال معرف بازیگران تازه‌ای هم بوده. هرچند این بازیگر در نقش کوتاه یزید خوش درخشید. در ستون پایین هم نکات خواندنی سریال مرور شده.

میرباقری در سریال‌های «گرگ‌ها» و «رعنا»توانش را به اثبات رسانده بود اما سریال «امام علی (ع)» اولین سریال تاریخی - مذهبی تلویزیون است که تولیدی بزرگ (بیگ پروداکشن) دارد. وانگهی حساسیت‌ها برای روایت زندگی امام معصوم بالا بود و کار میرباقری سخت‌تر. او از این آزمون موفق بیرون آمد و راه برای تولید سریال‌های مذهبی با موضوع زندگی ائمه و پیامبران باز شد.

دانلود PDF

کدخبر: ۳۲۷۵۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر