کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۳۲۹۲
تاریخ خبر:

‌پیچیدگی‌های عجیب‌ ‌دستگیری دو سارق کیف‌قاپ

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | ماموران کلانتری ۱۰۶ با پیچیدگی‌های عجیبی برای دستگیری دو سارق کیف‌قاپ مواجه شدند. سرهنگ محمد احمدی، رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو، خبر از دستگیری دو سارق کیف‌قاپ با صد فقره سرقت ظرف دو ماه توسط ماموران این کلانتری داد.

طی دو روز گذشته حوالی ساعت چهار عصر،‌ در خیابان گرگان یک خانم حدودا ۳۴ساله درحالی‌که شیشه خودروی ماشین سمت شاگرد پایین بود و کیفش نیز روی صندلی خودرو قرار داشت جهت انتقال وجه از عابربانک در حال پیاده شدن بود که در یک لحظه غفلت، سارقان کیف‌قاپ که در کمین این خانم بودند به‌سرعت از سمت شیشه پایین خودرو کیف این خانم را سرقت می‌کنند. اما از شانس خوب این شهروند خانم، در آن ساعت روز خیابان گرگان بسیار شلوغ بوده و شهروندان مانع از فرار دو سارق کیف‌قاپ می‌شوند.

*** فرار به داخل منزل شهروند
همین اقدام شهروندان موجب می‌شود تا سارقان موتور را رها کنند و وارد یک منزل مسکونی درحالی‌که در خانه باز بوده می‌شوند و در را پشت‌سرشان می‌بندند. شهروندان به دلیل هراس از جان ساکنان ساختمان، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرند و موضوع را گزارش می‌دهند. بلافاصله عوامل کلانتری ۱۰۶ نامجو به موقعیت موردنظر می‌رسند و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل مذکور می‌شوند.

سارقی که در طبقه اول پنهان شده بود دستگیر می‌شود اما سارق دوم به طبقه چهارم فرار می‌کند. به همین دلیل چندبار ماموران کلانتری او را به آرامش دعوت می‌کنند، اما سارق خودش را از طبقه چهارم به پایین پرتاب کرده و از ناحیه دست، پا و گردن دچار جراحت می‌شود. سارق اول را به کلانتری ۱۰۶شهید نامجو می‌برند و سارق دوم توسط ماموران به بیمارستان منتقل می‌شود. روز ۱۳ مهرماه، سارق دوم نیز از بیمارستان مرخص شده و هر دو نفر به مقام قضایی معرفی می‌شوند.

*** فرار از دادسرا
اما این تمام ماجرا نبود. دو سارق به دادسرا اعزام می‌شوند. سارق اول که سالم بوده در دادسرا از ماموران تقاضای رفتن به سرویس بهداشتی می‌کند، درحالی‌که نقشه فرار داشته و موفق به فرار می‌شود. ماموران بلافاصله در هماهنگی با مقام قضایی به منزل او می‌روند که سارق در آنجا حضور نداشته.

در نهایت بعد از یک روز، دوشنبه ۱۴مهرماه مجددا ماموران او را حوالی خیابان نظام‌آباد مشاهده کرده و اقدام به دستگیری او می‌کنند. در نتیجه هر دو سارق به مقام قضایی برای سیر پرونده معرفی شدند. شهروند خانم مالباخته نیز به کلانتری فراخوانده شد و کیفش را تحویل گرفت. هر دو سارق در کلانتری ۱۰۶نامجو به صد فقره سرقت و کیف‌قاپی طی دوماه اعتراف کردند.

کدخبر: ۳۵۳۲۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر