کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۳۲۲
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| ‌رویگری، فراستی و تتلو

روزنامه هفت صبح | این هفته یکی از ویدئوهایی که مورد توجه بسیاری قرار گرفت، ویدئوی رضا رویگری بود که گویا در یک سفره‌خانه نشسته و افرادی که آنجا حاضر هستند بر سر رویگری پول یا به اصطلاح شاباش می‌ریزند. بسیاری از دیدن این ویدئو ناراحت شدند و واکنش نشان دادند.

رویگری هم در واکنش به این ویدئو در اینستاگرام ویدئویی منتشر کرد و توضیح داد تولد دوستش امین فرزانه بوده و او برای احترام به رویگری کادوهایش را به رویگری داده است. ویدئوی بعدی از مسعود فراستی بود که در نشست نقد و بررسی «جایگاه امید در سینمای ایران و جهان» خطاب به سعید روستایی گفت: «جایزه تو یک قران ارزش ندارد. آن را به مردم آبادان تقدیم نکن. چیز عزیزی به آن‌ها بده اگر داری.»

در ادامه هم گفت: «پیشنهاد می‌کنم سینماگران سراغ سلبریتی‌ها نروند، بشکنید دستمزد مزخرف این افراد را. برخی از این سلبریتی‌ها از وقتی پول حرام خوردند، روزی دو سه میلیون پول مواد مخدرشان می‌شود.» تبلیغ جدید برند جواهرات کارتیر با حضور گلشیفته فراهانی هم بازدید بالایی داشت.

بریتنی و سام اصغری ازدواج کردند و ویدئوهای پخش شدن آهنگ‌های ایرانی در این عروسی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. یوسف تیموری که اخیرا در اینستاگرام فعالیتش بیشتر شده، ویدئویی از یک شوخی خطرناک با دوستش را منتشر کرد. تیموری چند ترقه را روشن می‌کند و به سمت دوستش که بر روی تاب حیاط خوابیده پرتاب می‌کند و دوستش با وحشت از جا می‌پرد. روز گذشته هم ویدئویی از تتلو در ترکیه منتشر شد که در حال رفتن به سفارت ایران در ترکیه است.

کدخبر: ۴۶۲۳۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر