کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۴۸۹۲
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| پماد خوردنی و فردوسی‌پور به‌جای میثاقی

روزنامه هفت صبح | این هفته در یکی از برنامه‌های صدا و سیما، مهمان برنامه، پمادی را که خود او برای درمان زخم دیابت و سوختگی اختراع کرده، خورد. در حالی که مجری به شدت از این کار تعجب کرده بود، مهمان برنامه توضیح داد که پماد و دارو فقط زمانی می‌تواند برای رفع زخم و درد موثر باشد که بتوان آن را خورد.

این در حالی است که چنین ادعایی از سوی هیچ یک از منابع موثق علمی و پزشکی تایید نشده است. پیمان معادی هم با کیوان کثیریان، روزنامه‌نگار و منتقد سینما، لایوی داشت و در این لایو درباره فیلم برادران لیلا و موضوعات پیرامونش گفت‌‌وگو کرد. تکه‌هایی از این لایو در فضای مجازی دست به دست شدند.

او در جواب به حواشی محمدزاده و حسینی در جشنواره کن گفت که من در این باره نظر نمی‌دهم چون موضوع شخصی است. او در بخش دیگری از لایو توضیح داد: «من بچه کف تهران هستم و رنج مردم را بازی کرده‌ام.» یکی دیگر ویدئوهایی که این هفته بسیار دیده شد، لحظه دیدار دختری با پدر و مادر واقعی‌اش بود.

۲۳ سال پیش پرستاری او را به خانواده دیگری فروخت و زمانی که می‌خواست ازدواج کند، به او گفتند او را در نوزادی خریده‌اند. مدیر عامل باشگاه گل‌گهر در یک گفت‌و‌گوی تلفنی که با میثاقی در برنامه فوتبال برتر داشت، به اشتباه او راه عادل فردوسی‌پور خطاب کرد. ویدئوی گل دادن همایون شجریان در انتهای کنسرتش به سحر دولتشاهی هم بسیار وایرال شد. در آخر هم در یکی از برنامه‌های صدا و سیما، یک بچه دهه نودی به مجری برنامه گفت: «من خواهر و برادر ندارم و اصلا هم نمی‌خواهم هیچ وقت داشته باشم.»

کدخبر: ۴۶۴۸۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر