کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۰۴۶۵
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| قایدی، رائفی‌پور و...

روزنامه هفت صبح |‌ در هفته جاری جلسات فشرده بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم برگزار شد و ویدئوهای متعددی از حواشی نطق نمایندگان موافق و مخالف به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرد. از تحولات افغانستان بعد از تسلط طالبان و اتفاقات فرودگاه کابل هم ویدئوهای متعددی بین کاربران بازنشر می‌شد. خداحافظی احمدی نورالهی از پرسپولیس و مهدی قایدی از استقلال توجه هواداران فوتبال را جلب کرده بود.

ماجرای ویدئوهای مربوط به زندان اوین بازخورد وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشت که با واکنش مسئولان ارشد قوه قضائیه هم همراه شد. اظهارات یک فعال طب سنتی در مخالفت با تست کرونا و اینکه از پرتقال و ماهی تست کرونا گرفتند مثبت شده بازتاب پیدا کرد. اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور فعال اصولگرا درباره طالبان جنجال‌هایی به دنبال داشته و درگیری لفظی مهمانان برنامه جهان‌آرا درباره ماهیت این گروه هم که روی آنتن زنده رخ داد مورد توجه قرار گرفت.

در ترندهای یوتیوب بالاتر از همه تیزر رسمی قسمت جدید فیلم سینمایی مرد عنکبوتی دیده می‌شود که تازه پریروز منتشر شد و در چند ساعت اول بیش از ۴۰ میلیون بار کاربران به تماشای آن نشستند. ده‌ها ویدئوی تحلیل و بررسی هم برای همین تریلر سه دقیقه‌ای تا الان ساخته شده.

این فیلم سینمایی از دنیای کاراکترهای ابرقهرمانی مارول قرار است از آذرماه امسال اکران شود. مارول چند روز پیش تریلر نهایی فیلم ابرقهرمانی جاودانگان را هم منتشر کرده بود که فقط ۱۶ میلیون نفر آن را تماشا کردند. موزیک ویدئوی جدید گروه پاپ کره‌ای استری کیدز و یک مصاحبه از جونا هیل کمدین آمریکایی از دیگر پربیننده‌های این هفته یوتیوب بود.

کدخبر: ۴۱۰۴۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر