کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۲۴۶۴
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| رکوردشکنی ادل و...

روزنامه هفت صبح |‌ این هفته با توجه به ماجرای قطع سامانه هوشمند سوخت در کشور خیلی از ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد مربوط به همین ماجرا بود. از همان دقایق اولیه تصاویری از وضعیت پمپ بنزین‌ها در بسیاری از کانال‌های خبری پخش شد و البته صدا و سیما هم واکنش به موقع و مناسبی داشت که مورد توجه خیلی از کاربران قرار گرفت.

قبل از این ماجرا هم دو استقبال عجیب در فضای سیاسی کشور جنجالی شده بود. یکی مراسم استقبال از رئیس جدید بانک ملی و دیگری شعرخوانی در حضور وزیر صمت در مراسم رونمایی از خودروی تارا اتوماتیک. ابتدای این هفته یک موج سنگین هم بعد از مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی پیش آمد. در جریان این مراسم و هنگام سخنرانی عابدین‌خرم استاندار جدید، یکی از همکاران سابق او روی سن رفت و با خونسردی یک سیلی به‌صورت او زد. ویدئوی این اتفاق میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی دیده شد.

ویدئویی از تام هیدلستون بازیگر نقش لوکی در فیلم‌های ابر قهرمانی وایرال شده که در یک برنامه استودیویی مشغول هنرنمایی است اما این کلیپ در واقع بخشی از مصاحبه هفت سال پیش او در یک برنامه است که این بار ریمیکس شده. هایلایت بازی منچستر و لیورپول خیلی مورد توجه قرار گرفته. رکورددار ویدئوهای پخش شده در این هفته اما دربست در اختیار ادل خواننده انگلیسی است که موزیک‌ویدئوی او در همین چند روز ۱۱۸ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

کدخبر: ۴۲۲۴۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر