کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۳۵۳۱
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| رویگری و دادگاه دپ و هرد

روزنامه هفت صبح | در هفته‌ای که گذشت ویدئویی دلخراش از بازیگر خوب کشور، رضا رویگری منتشر شد که روی تخت خانه سالمندان کهریزک نشسته است. او رو به دوربین باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: «من را بعد از ۶۰ سال کار اینجا گذاشتند. تلفنی ندارم چون سیمکارتم را خانمم برداشته است.

ممنوع‌الملاقاتم هم کرده بودند.» فردای همان روز بعضی از هنرمندان از جمله پرویز پرستویی برای حمایت از او برای او آپارتمانی با یک پرستار تمام وقت تهیه کردند تا به آنجا نقل مکان کند. ویدئوی دیگری هم که بسیاری از مردم را آزرده کرد پلنگ قائم‌شهر بود که از ترس به بالای ساختمان بانک صادرات پناه برده بود. در آخر هم به دلیل اشتباهات انسانی تلف شد.

مردی با لباس روحانیت ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد که در آن ادعا می‌کرد امام زمان است و ظهور کرده. او می‌گوید قبلا هم ظهورش را اعلام کرده اما کسی به او توجه نکرده بود. در آخر هم از بقیه دعوت می‌کند که به او بپیوندند. همانطور که انتظار می‌رفت چند روز بعد این فرد شناسایی و بازداشت شد.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد این‌هفته سر و صدای زیادی کرد. این دادگاه پوشش رسانه‌ای می‌شود و عموم می‌توانند روند دادگاه را دنبال کنند.در یکی از ویدئوها دپ درباره لحظه‌ای که امبر یک قوطی به سمت او پرت کرده و انگشتش قطع شده صحبت می‌کند. در ویدئوی دیگری هم تماس تلفنی ضبط شده آن‌ها پخش می‌شود که امبر هرد به دپ می‌گوید: «برو به هیات منصفه بگو من قربانی خشونت خانگی بودم و ببین چه کسی حرفت را باور می‌کند.» جو بایدن در این هفته بعد از یکی از سخنرانی‌هایش برای بار دوم با هوا دست داد، در حالی که کسی کنارش حضور نداشت.

کدخبر: ۴۵۳۵۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر