کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۹۷۵
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| تینا و اد شیرن و...

روزنامه هفت صبح | این هفته با توجه به دو حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه و سربازمعلم‌ها در یزد ویدئوهای مرتبط با این حوادث مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. از طرفی بی‌نظمی در صف واکسیناسیون سالمندان هم ادامه داشت و برخورد یک مامور نیروی انتظامی با مردم جنجالی شد که در نهایت رئیس ناجا بابت آن عذرخواهی کرد.

از دیدار ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با آیت‌الله رئیسی تصاویری منتشر شده بود. اظهارات رئیس صداوسیما مبنی بر اینکه ایران در حال ایجاد اینترنت ملی خود است وایرال شده بود. این هفته بخش‌هایی از مبارزه تینا آخوندتبار در یک مسابقه بوکس مقابل حریف روس هم در کانال‌ها دست به دست می‌شد که البته با باخت این بازیگر سابق سینمای ایران همراه بود. ویدئوهای مرتبط با مسابقات یورو هم با توجه به حساس شدن بازی‌های مرحله حذفی بیشتر از قبل مورد توجه کاربران قرار گرفت.

این هفته اد شیرن خواننده انگلیسی موزیک ویدئوی جدیدی منتشر کرد به‌نام عادت‌های بد که تاکنون ۲۴میلیون بار در یوتیوب دیده شده. او البته برای تماشای بازی انگلیس و آلمان هم به ورزشگاه ومبلی رفته و کنار دیوید بکهام نشسته بود که بارها سوژه دوربین‌ها شد. دوجا کت خواننده ۲۵ساله آمریکایی هم این هفته دو موزیک ویدئو منتشر کرده که در یکی از آنها دِ ویکند خواننده کانادایی هم او را همراهی کرده که در ۵ روز اول ۲۳میلیون بار در یوتیوب ویو گرفته. مارول هم تریلر جدید از فیلم ابرقهرمانی شانگ‌چی و افسانه ده حلقه منتشر کرده که استقبال گرمی از آن شده. این فیلم قرار است تا کمتر از ۱۰ روز دیگر اکران شود.

کدخبر: ۳۹۹۹۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر