کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۲۵۸
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| از ریک و مورتی تا دریک

روزنامه هفت صبح | ‌با بالا گرفتن درگیری‌های پنجشیر ویدئوهایی از محمدحسین جعفریان که سال‌ها تجربه حضور در افغانستان به عنوان رایزن فرهنگی ایران را دارد و روایت او از اتفاقات افغانستان و پاسخش به ادعاهای علی‌اکبر رائفی‌پور وایرال شده بود. فیلمی از وعده وزیر بهداشت برای پایان کرونا تا دهه فجر بازتاب وسیعی داشت.بعد از انتشار خبر اخراج بیژن عبدالکریمی استاد فلسفه دانشگاه آزاد تهران شمال ویدئوهایی مربوط به حضور او در برنامه زاویه شبکه چهار در سال‌های قبل مجددا مورد توجه قرار گرفت.

اظهارات دادستان کل کشور درباره معتبر بودن برگ سبز خودرو و هشدار او به کانون سردفتران یکی دیگر از ویدئوهای پربیننده خبری این هفته بود. خط و نشان کشیدن علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران برای مخالفانش در بین خبرنگاران و صحن شورای شهر انعکاس وسیعی داشت.گل‌های بازی ایران مقابل عراق هم در فهرست پربیننده‌های کانال‌های ورزشی و خبری قرار گرفت.

یکی از ویدئوهای پر بیننده این هفته در یوتیوب موزیک ویدئوی جدید دریک رپر کانادایی است که ۱۵ میلیون بار در فاصله کوتاهی دیده شد. فرا رسیدن موعد پخش قسمت آخر فصل پنجم انیمیشن ریک و مورتی هم باعث شد بخش‌هایی از آن و انواع و اقسام تحلیل‌ها و لایو ری‌اکشن‌ها به این قسمت روی پلفترم‌های ویدئویی بارگذاری شود. اتفاق منحصربه‌فرد دیگری که این هفته رقم خورد این بود که موزیک ویدئویی از گروه پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس به رکورد یک میلیارد بیننده در یوتیوب رسید. این موزیک ویدئو با نام «فیک لاو» سه سال پیش بارگذاری شده بود.

کدخبر: ۴۱۳۲۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر