کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۷۳۶۵
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته|‌ جایزه برای حجاب و رقص هاپکینز

روزنامه هفت صبح | این هفته ویدئویی از واکنش یک دختر کره‌ای به کره‌ای حرف زدن حامد آهنگی در برنامه جوکر وایرال شد. در این ویدئو آهنگی ادای حرف زدن چینی‌ها، تایلندی‌ها و کره‌ای‌ها را تقلید کرده و دختر کره‌ای با دیدن این ویدئو بسیار خندیده و به دوستش می‌گوید: «من هم همینطوری حرف می‌زنم.»

هفته پیش ویدئویی جنجالی از حسن عباسی در فضای مجازی دست به دست شد که درباره فوتبالیست‌ها و خانواده آنها صحبت‌هایی ناشایست کرده بود. این هفته خداداد عزیزی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما، در جواب به عباسی گفت: «اگر حرف نزنی نمی‌گن لالی.»

ویدئویی از سجاد غریبی هم در فضای مجازی دیده شد که در حال خودنمایی با هیکلش و زدن وزنه‌های سنگین است. استاندار کرمانشاه در یک سخنرانی به اشتباه گفت: «در دنیا وقتی بحث مذاکره می‌شه می‌گن ۵+۱٫ یعنی بقیه یک طرف، جمهوری اسلامی یک طرف دیگه. این عزت نیست برای ما؟

این بالاترین عزته برای ما!» دو روز پیش هم ویدئویی منتشر شد که فرماندار فریدون‌کنار به خانواده‌ای که با چادر به داخل دریا رفته بودند جایزه ‌ داد. او در این ویدئو به پدر خانواده گفت: «به‌خاطر حجاب همسر شما قایق به صورت رایگان شما را در دریا می‌چرخاند.» در این بین ویدئویی از آنتونی هاپکینز ۸۴ ساله منتشر شد که در خانه‌اش در حال رقصیدن است.

او در وصف این ویدئو نوشته: «این حس و حالم در یک روز یکشنبه تابستونیه.» ویدئوی دیگری هم از سلینا گومز به همراه الناز گلرخ، میکاپ آرتیست ایرانی، منتشر شد که به سلینا می‌گوید: «می‌دونی تو ایران چقدر طرفدار داری؟» سلینا هم در جواب می‌گوید: «آره می‌دونم و پیام‌های زیادی دریافت می‌کنم.»

کدخبر: ۴۶۷۳۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر