کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۶۸۴۹
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته؛ از پری پتی تا بیلی ایلیش

روزنامه هفت صبح | یک اتفاق جنجالی این هفته ماجرای کودک آزاری یک پسربچه هوادار باشگاه استقلال بود که ویدئوی آن بازتاب زیادی به دنبال داشت.در لیگ پرتغال علاوه بر هنرنمایی امیر عابدزاده در درون دروازه ماریتیمو درگیری لفظی او با علی علیپور هم توجه کاربران را جلب کرده بود.

ضمن اینکه تصاویر زیادی از هایلایت بازی‌های باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هم دست‌به‌دست می‌شد. صف چینی‌ها برای دریافت واکسن در یکی از بیمارستان‌های تهران موضوع دیگری بود که باعث تعجب کاربران شد اما بعد توضیح دادند که ماجرا چیز دیگری بوده و خود سفارت چین برای اتباع چینی واکسن وارد کشور کرده.

این اظهارنظر محمد غرضی که گفت در دوره قبل رای مرا عوضی خواندند هم از موضوعات بامزه این هفته بود.در حاشیه فاش شدن نوار صوتی محمد جواد ظریف هم ویدئوهای خبری متعددی وایرال شد از جمله اظهارات عجیب داریوش سجادی فعال رسانه‌ای در شبکه افق که مدعی شد از نهاد ریاست‌جمهوری گرای ترور شهید سلیمانی را دادند. هیجان انگیزترین اتفاق این هفته هم مربوط می‌شد به بازی بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام و پرتاب لحظه آخری معجزه‌آسای آن.

این هفته تیزر آلبوم جدید بیلی ایلیش به نام خوشحال‌تر از همیشه منتشر شد که قرار است سه ماه دیگر به بازار موسیقی عرضه شود.تیزر فیلم سینمایی جدید اسپیلبرگ هم منتشر شده اما خیلی با استقبال کاربران مواجه نشده و فقط ۲٫۲میلیون کلیک گرفته. این در حالی است که موزیک ویدئوی جدید یک هنرمند مکزیکی با همراهی کریستین نودال آمریکایی توانسته توجه بیش از ۵۰میلیون کاربر را جلب کند.از ویدئوهای مربوط به اسکار کم رمق امسال هم خیلی استقبال نشده است.

کدخبر: ۳۸۶۸۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر