کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۲۲۵
تاریخ خبر:

‌هیاهوی‌ ترور اشرف‌‌ در‌ فرانسه و سنگباران مرموز یک خانه

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌ ‌روزنامه اطلاعات ۲۳ شهریور ۱۳۵۶٫ صفحه اول هیچ نکته مهمی ندارد. ازآن می‌گذریم. صفحه ۳ آگهی کاباره جزیره است با این جمله‌: ‌امل ساین را فراموش کنید. برنا اگه‌لی زیباترین خواننده ترکیه به زودی در کاباره جزیره! محمدرضا اعلام کرده که دوست دارد جناح‌های حزب رستاخیز جنب و جوش بیشتری داشته باشند. بلافاصله هوشنگ انصاری رئیس جناح سازنده و عبدالمجیدی رئیس جناح پیشرو گفته‌اند چشم… از این به بعد بیشتر اظهار نظر می‌کنیم! (خدا شاهد است اگر دروغ گفته باشم )

در صفحه ۲۱ مصاحبه‌ای کار شده با محمد‌رضا لطفی سرپرست گروه شیدا که تیتر جالبی دارد‌: پاپیون‌،‌کراوات و صندلی‌ها‌ی مجلل به موسیقی ایرانی تحمیل شد.‌و گفته: مدعیان موسیقی پاپ با موسیقی ما همان کاری را می‌کنند که زمانی قاسم جبلی و بهرام سیر با موسیقی عامه‌پسند انجام دادند‌. چند فیلم به نام‌های آلوده گناه، ‌معشوقه گناهکار و دیوانه‌های قرن بیستم به فیلم‌های در حال اکران اضافه شدند‌.

و یک فیلم ایرانی دیگر به اسم صبح خاکستر با بازی بیک ایمانوردی و تقی مختار و آرام‌. صفحه ۲۳ هم گفت‌و‌گویی با امین‌الله حسین آهنگساز ایرانی‌الاصل مقیم فرانسه منتشر شده که به تهران سفر کرده است و روز قبل با فرح ملاقات داشته است. درهای تالار رودکی هم گشوده شده و قرار است باله رومئو و ژولیت در این تالار به اجرا برود‌. در صفحه حوادث خبر جالب‌، سنگباران مرموز یک خانه در گنبد کاووس است که منشا آن مشخص نیست و تلاش پلیس و همسایه‌ها برای یافتن سنگ‌اندازانی که با دقت سنگ‌هایشان روی شیروانی فلزی خانه فرود می‌آید به جایی نرسیده است‌.

چهارشنبه ۲۴ شهریور. درآستانه عید فطر‌. خبر اول ماجرای سوء قصد به اشرف پهلوی در جنوب فرانسه است که قبلا جزئیات آن را در پاورقی‌های همین جا شرح داده بودیم. این‌جا با تیتر‌: جزئیات حمله تروریست‌ها به اتومبیل والاحضرت اشرف‌! و عکسی از فروغ خواجه نوری ندیمه و دوست فرح که به اشتباه به جای اشرف کشته می‌شود‌. این حمله بعدها مشخص می‌شود در تسویه حساب کارتل‌های مواد مخدر رخ داده است‌.

و این جمله اشرف:‌ گلوله‌ها یکی پس از دیگری شلیک می‌شد اما هیچکدام به من اصابت نکردند. خدا خواست که من زنده بمانم ! و جمله بعدی‌:‌ در بازگشت به تهران به زیارت حرم امام رضا خواهم رفت و بعد از بازگشت از نیویورک طبق نذر هرساله‌ام به مکه مشرف خواهم شد‌! به هرحال اصل داستان خروج اشرف و فروغ خواجه نوری با سه مرد بوده که اشرف به جا‌ی نشستن در صندلی عقب، به صندلی جلو می‌رود و در کنار یکی از مردان جوان می‌نشیند و همین موضوع باعث اشتباه تروریست‌ها می‌شود و فروغ خواجه نوری کشته می‌شود. علی بوشهری همسر اشرف در پاریس بوده ودکتر همایونفر همسر خانم خواجه نوری در تهران بوده است‌.

در صفحه ورزش گزارش‌هایی مفصل درباره قهرمانان شطرنج ایران است. خسرو هرندی‌،‌ شریف،‌ مهدی ماموری و کامران شیرازی‌. در آخرین تحولات اکران عید فطر فیلم کلاسیک شیرهای جوان بابازی مارلون براندو و همین طور فیلمی ایرانی به اسم شکست ناپذیر اکران شده‌اند. با بازی فردین و آیلین ویگن.

در صفحه حوادث نوشته شده که قربانیان تجاوز و تهاجم چهار جوان در جاده فرحزاد از حق خود گذشت کرده‌اند که خبر عجیبی است چون با توجه به خشونت و سنگدلی این گروه در تجاوز به یک زن آن هم در مقابل چشمان همسرش گذشت قربانیان عجیب به نظر می‌رسد. هرچه هست قاضی پرونده اعلام کرده که به رغم گذشت شاکیان به محاکمه این چهار جوان مزاحم و متجاوز جاده فرحزاد ادامه خواهد داد‌.

کدخبر: ۴۱۴۲۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر