کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۸۴۶۶
تاریخ خبر:

‌مرگ مشکوک نوجوان ۱۳‌ساله تبریزی‌ با چاقو

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | صبح روز جمعه پسری ۱۳ ساله بی‌خبر از خانواده از خانه خارج می‌شود و بعد از مدتی گشتن به دنبالش جسد او در حالی که ضربات متعدد چاقو به او زده بودند پیدا می‌شود، حالا این پسر نوجوان به قتل رسیده و پدر و مادرش نمی‌دانند پسرشان توسط چه کسی و به چه جرمی به قتل رسیده است.

*** ماجرای قتل
محمد، پسر سیزده ساله تبریزی صبح روز جمعه ۱۶ آبان ماه، با هفت ضربه چاقو از نواحی متعدد بدن، کشته شد. پدر این نوجوان حیرت خود را از مرگ فرزندش اعلام کرد. پدر این نوجوان گفت: نمی‌دانم چه بر سر فرزندم آمد، اصلا سابقه نداشت بدون اطلاع قبلی خانه را ترک کند و سر خود جایی برود.اما صبح جمعه که بیدار شدیم، متوجه غیبت وی در منزل شدیم.

همه جا را به دنبالش گشتیم اما دریغ از یک نشانه، فقط تلفن همراه و کلیدهایش مانده بود که این مسئله وحشت ما را از این که نکند بلایی سر وی بیاید، دو چندان کرد. این پدر داغدیده ادامه داد: بعد از جست‌و‌جوهای فراوان، سه ساعت بعد، جنازه‌‌اش را جلوی مدرسه محله پیدا کردیم که غرق در خون بود و چاقو هم در کنار جنازه به دیوار کوبیده شده بود.

او با درخواست از قانون برای مشخص کردن علت مرگ فرزندش، گفت: با مشخص شدن علت مرگ فرزندم، اولا می‌فهمیم چه بر سر فرزندمان آمد دوما تجربه‌ای می‌شود برای مردم تا بدانند چگونه با فرزند خود رفتار کنند. اما مادر این نوجوان سیزده ساله با بیان اینکه فرزند سیزده ساله من از لحاظ جثه و رفتار مانند بچه‌های هفت ساله بود، گفت: محمد تا آن اندازه از لحاظ رفتاری کودک بود که خودم برایش لقمه می‌گرفتم و الان هم که به خاطر کرونا اصلا از منزل بیرون نمی‌رفت و دائما در خانه بود، خودم از او مراقبت می‌کردم.

این مادر داغدیده با بیان اینکه طبق اظهار نظر پزشکی قانونی، مرگ بر اثر اصابت چاقو به قلب وی بوده است، می‌گوید: هفت ضربه چاقو، برای این جثه کوچک خیلی زیاد و دردآور است؛ تا آن جا که مامورین آگاهی را نیز به شوک فرو برده بود و برای آنان نیز موضوع تکان دهنده‌ای محسوب می‌شود. وی افزود: در هیچ جای دنیا، این کار صورت نمی‌گیرد که در روز روشن، کودکی را سلاخی و جنازه‌اش را رها کنند.

سرهنگ نوجوان، رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی گفت: در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و هنوز مشخص نیست و تحقیقات ادامه دارد. وی با بیان اینکه پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است، گفت: پرونده‌هایی از این قبیل، ممکن است چند مورد مظنون داشته باشند که بعد از مظنونین فرعی، به علت اصلی فوت برسیم.

رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان پرونده فوت این نوجوان را مبهم دانست و تصریح کرد: پرونده‌هایی مانند سرقت از طلافروشی تبریز و قتل عابر پیاده در پی آن، کاملا واضح و روشن است که در آن قتل انجام شده است؛ اما این پرونده از پیچیدگی‌های خاص خودش برخوردار است.

*** اصابت چاقو به قلب
همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از فوت مشکوک نوجوان ۱۳ ساله تبریزی خبر داد.سرهنگ هاشم شعفی در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر انتقال جسد پسر بچه‌ای به بیمارستان شهدای تبریز، بلافاصله اکیپی از ماموران جهت بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل بیمارستان مشاهده شد پسر بچه حدودا ۱۳ ساله که بنا به اظهارات یکی از همسایگان ایشان بر اثر چاقوخوردگی در منطقه گلشهر به بیمارستان منتقل شده است، برابر اعلام پزشکان معالج، به‌‌رغم تلاش تیم پزشکی جهت احیا، نامبرده قبل از انتقال به بیمارستان فوت شده بود. شعفی گفت: پس از حضور تیم تخصصی بررسی صحنه پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و مقامات قضایی جهت بررسی اقدامات اولیه، پرونده توسط اکیپی از کارشناسان مجرب پلیس آگاهی در دست بررسی بوده و نتیجه تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کدخبر: ۳۵۸۴۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر