کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۷۴۵
تاریخ خبر:

‌قطع سه انگشت یک شهروند‌ توسط اراذل خشن

روزنامه هفت صبح | آخرین روزهای آذرماه امسال، به پلیس امنیت عمومی تهران گزارش شد تعدادی اوباش با قمه و قداره به تعدادی از شهروندان در منطقه ۲۲ تهران حمله‌ور شده‌اند. بررسی‌های بیشتر مأموران پلیس امنیت تهران نشان داد اقدامات این اوباش در دو نقطه از منطقه ۲۲ (یکی از کوچه‌ها و یکی آرایشگاه) صورت گرفته است. همچنین دوربین‌‍‌های مداربسته آرایشگاه با هدف از بین رفتن آثار لحظه وقوع جرم توسط این اوباش تخریب شده بود.

مأموران در ادامه اقدامات خود موفق به شناسایی چهار متهم این پرونده شده و آنها را بازداشت کردند. متهمان این پرونده با دستور مقام قضایی برای بازسازی صحنه جرم، به محل حادثه انتقال داده شدند؛ سن و سالی ندارند نهایت ۲۲، ۲۳ ساله هستند اما در پرونده‌شان چنان جرائم خشنی نوشته شده که مو بر تن سیخ می‌شود. از تخریب آرایشگاه مردانه و خودرو، تا قمه‌کشی برای شهروندان و در نهایت قطع سه انگشت یکی از شهروندان! این اتفاقات در منطقه ۲۲ تهران و شهرک گلستان رخ داده است.

شهرک گلستان نام محله‌ای واقع در شمال غرب تهران و جزو منطقه ۲۲ شهرداری تهران است که از شمال به بزرگراه همت و بلوار آبشار(جدی اردبیلی)، از شرق به بزرگراه آزادگان و دهکده المپیک، از غرب به میدان دریاچه و(ایرانمال) و دریاچه چیتگر و از جنوب به بلوار کوهک و پارک جنگلی چیتگر محدود می‌شود. حالا این افراد در طرح پلیس امنیت دستگیر شده‌اند و برای بازسازی جرائمی که انجام داده‌اند به صحنه جرم آمده‌اند.

ماجرای قطع عضو
اهالی شهرک از آنها می‌ترسیدند و می‌شناختندشان. اهالی بلوار کوهک، خیابان طلوع دو سالی می‌شود از دست شرارت‌های این افراد آرامش ندارند تا این که بالاخره پلیس امنیت به این ماجرا ورود کرد آن هم بعد از نزاع خونینی که منجر به قطع عضو یکی از شهروندان شد. این اوباش با حمله به یک خودرو که چهار سرنشین داشت منجر به قطع ۳ انگشت یکی از سرنشینانش می‌شوند و خودرو را نیز تخریب می‌کنند. یکی از آنها می‌گوید:« من فقط درگیری را ایجاد کردم و به خودروی‌شان آسیب رساندم.

او خودش می‌خواست قمه را بردارد که انگشتش قطع شد!» او درباره علت درگیری می‌گوید: «اختلاف قبلی داشتیم، به گوشم رسیده بود به خانواده‌ام فحش داده است. البته قبل از این ماجرا هم یک بار در اتوبان همت با آنها درگیر شده بودم. روز حادثه هم با قمه به خودروی آنها حمله کردم!» سرهنگ پیام کاویانی؛ رئیس پلیس امنیت تهران در حاشیه بازسازی صحنه جرم توسط دو متهم این پرونده، اظهار کرد:

«متهمان این پرونده بارها بازداشت شده‌اند و سابقه بازداشت دارند، یکی از آنها به‌دلیل ارتکاب جرائم خشن، پنج پرونده مفتوح در شعبات مختلف پلیس و دستگاه قضایی دارد و به‌نظر می‌رسد این متهمان قابل اصلاح نباشند و از مجازات‌های اعمال‌شده برایشان متنبّه نشوند. متهمان این پرونده خرداد سال جاری، در منطقه دیگری با تعدادی اوباش درگیر شده و با انگیزه انتقام‌گیری و تلافی، در آذرماه امسال به منطقه ۲۲ تهران آمده بودند؛

در این منطقه ضمن حمله به افراد بی‌گناه دست فردی را با قمه ناقص کردند و مصدوم دچار اختلالات حرکتی شد. اوباش مذکور ضمن مجروح کردن چند نفر، با اینکه سوژه خود را پیدا نکردند به دو جوان دیگر نیز حمله‌ور شده و پس از آسیب زدن به آنها و خودروی‌شان از محل متواری شده بودند.» این اوباش حالا در پرونده‌شان غیر از تخریب خودرو و آرایشگاه، قطع سه انگشت یک پسر جوان دیگر را هم دارند! چندی پیش در آبان ماه در همین طرح پسری با پدرش روی برانکارد حضور داشت که اراذل او را قطع نخاع کرده بودند!

حالا در طرح اقتدار؛ سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۱۷۵ تن از اراذل و اوباش و مزاحمان در سطح محلات شهر تهران خبر داد. در این طرح۱۷ قبضه انواع سلاح سرد شامل قمه و شمشیر و چاقو و… از اشرار دستگیر شده کشف و ضبط شد و صفحات اینستاگرامی این افراد که اقدام به فعالیت‌های تهدیدآمیز می‌کردند بسته شده است.

کدخبر: ۴۳۶۷۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر