کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۳۶۰
تاریخ خبر:

‌قتل پسرعمو‌ در مسعودیه به خاطر سحر و جادو

روزنامه هفت صبح | ماجرا به ۲۵ اردیبهشت ماه امسال بازمی‌گردد. وقتی حوالی ساعت هفت شب همسایه‌ها در محله مسعودیه تهران با ماموران پلیس تماس گرفتند و خبر یک قتل را گزارش کردند. مردی هفتاد ساله توسط پسرعمویش که ادعا می‌شود معتاد بوده با ضربات چاقو به قتل می‌رسد. مرد۴۰ ساله ساکن اراک بوده که با نقشه قتل پسرعموی ۷۰ ساله‌اش به تهران می‌آید.

او سابقه سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی دارد و حدود دو ماه بوده که از زندان آزاد شده. او چاقویی در ساکش گذاشته و به خانه پسرعمویش می‌‌رود و با چاقو به او حمله می‌کند. در همین حین برای قتل همسر و دختر پسرعمویش هم می‌رود که آنها از ترس داخل اتاق شده و در را قفل می‌کنند تا او موفق نشود.

همسر مقتول درباره روز حادثه می‌گوید:« قاتل حوالی ظهر از شهرستان به خانه ما آمد. او معتاد به مواد‌مخدر است و وقتی وارد خانه ما شد شروع کرد به بحث کردن با همسرم. او رفتار عجیبی داشت و مدام به شوهرم می‌گفت چرا او را طلسم کرده است. بعد از داخل کیفش چاقویی بیرون کشید و بی‌محابا چند ضربه به شوهرم زد.

او سپس قصد داشت به من و دخترم حمله کند که ما وحشت‌زده فرار کردیم و از خانه خارج شدیم و در را به روی قاتل قفل کردیم. بعد با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستیم تا اینکه یکی از آنها با پلیس تماس گرفت و کمی بعد نیز قاتل دستگیر شد.»

قتل به دلیل جادو و جنبل!
متهم به قتل در اعترافاتش پسرعمویش را عامل طلسم کردن خودش می‌دانسته و می‌گوید:« او زندگی‌ام را به تباهی کشانده بود. ۱۰ سالی می‌شد که مرا سحر و جادو کرده بود و من تصمیم گرفتم با کشتن او و خانواده‌اش این جادو و طلسم ۱۰ساله را باطل کنم اما فقط موفق شدم پسرعمویم را بکشم، همسر و دخترش از دستم فرارکردند.

برای باطل کردن سحر و جادو باید همه آنها را می‌کشتم. از روز چهاردهم فروردین. فردای سیزده به در. از همان روز تصمیم به قتل داشتم تا اینکه با خرید چاقو به تهران آمدم. یک راست به خانه پسرعمویم رفتم. به من گفت چای می‌خوری؟ گفتم نه. چون هر وقت در خانه او غذا یا چای می‌خوردم حالم خراب می‌شد.

مرا جادو می‌کرد؛ حتی یک‌بار بعد از خوردن چای در خانه پسرعمویم به پشت بام رفتم و خودم را به پایین پرتاب کردم که زخمی شدم! او با جادوگری کنترل ذهنم را در دستش می‌گرفت.» کیفرخواست این متهم صادر شد و برای بررسی بیشتر در اختیار آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: ۴۶۹۳۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر