کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۷۸۵۵
تاریخ خبر:

‌قتل مادر ۸۱ ساله به دست دختر خشمگین

روزنامه هفت صبح | ماجرا از خشم دختر برای ندادن پول خون‌بهای پدر توسط مادر به او آغاز شد. ماجرایی که باعث شد تا دختری دست به قتل مادرش بزند. دختر ۳۸‌ساله در شهر حسن‌آباد یاسوکند از توابع بیجار، به دلیل نگرفتن پول خون‌بهای پدرش، مادر خود را به قتل رساند. داستان قتل از این قرار است که ساعت ۱۰‌صبح روز گذشته ۱۴بهمن ماه، طی تماس تلفنی با اورژانس بیجار خبر سقوط زن ۸۱ساله‌ای از پله‌ها ثبت شد.

بدین ترتیب تیمی از سوی اورژانس به یکی از محله‌های حسن‌آباد یاسوکند از توابع شهر بیجار اعزام شدند و پس از رسیدن بر سر صحنه، فوت مادر خانواده را تایید کردند و همچنین به دلیل مشکوک بودن نحوه مرگ زن ۸۱ساله با نیروی انتظامی تماس گرفتند. تیم پلیسی با حضور در صحنه جرم با مشاهده جسد زن سالمند، طی بررسی‌های ابتدایی ماجرا نشان از آن داشت که مادر خانه با توجه به پا درد شدید، تعادلش را از دست داده و با سقوط از بالای پله‌ها به کام مرگ فرو رفته است.

اما مشاهده آثار کبودی روی بدن و شکستگی جمجمه کافی بود تا ماموران به ماجرا مشکوک شوند.در نتیجه تیم پزشکی قانونی فرضیه سقوط را رد و اعلام کرد آثار کبودی و شکستگی جمجمه نمی‌تواند فقط به خاطر سقوط از بالای پله‌ها باشد و مورد مرگ مشکوک به نظر می‌رسد.

*** قتل مادر توسط دختر
اما ماجرا به این سادگی نبود چرا که دختر خانواده از سال‌ها قبل با مادرش اختلاف داشته. ماموران در این مرحله پی بردند دختر خانواده از سال‌های قبل با مادرش دچار اختلاف شدید مالی بوده و پس از فوت پدرش با مادرش در یک خانه زندگی می‌کند. ماموران در ادامه پی بردند چند سال پیش پدر خانواده طی حادثه‌ای جان خود را از دست داده و دیه خون‌بها به این خانواده تعلق گرفته است. اما از زمان دریافت پول خون‌بها پدر، دختر با مادرش دچار اختلاف شده است. پزشکی قانونی در این مرحله ساعت مرگ مقتوله را ۶:۳۰ ‌صبح اعلام کرد، در حالی‌که دختر جوان تازه ساعت۱۰‌صبح خبر سقوط ساختگی مادرش را به اورژانس اطلاع داده بود.

*** اعتراف به قتل
سروان محسن گل زردی رئیس پلیس آگاهی بیجار گفت: س.ح سعی داشت با داستان‌سرایی‌هایش خود را در ماجرای قتل مادرش بی‌گناه معرفی کند اما وقتی در برابر مدارک پلیسی و تناقض گویی‌هایش قرار گرفت، به ناچار لب به اعتراف گشود.به گفته رئیس پلیس آگاهی بیجار، دختر جوان گفت: سال‌ها پیش پدرم را طی حادثه‌ای از دست دادم و به دنبال این حادثه، خون‌بهایی به ما تعلق گرفت که مادرم بدون اطلاع من همه پول را به حساب برادرم که در تهران ساکن است واریز کرد.

سروان گل زردی ادامه داد: دختر در اعترافاتش آورده که بارها از مادرم درخواست پول کردم و از او خواستم که مبلغی را برای گذراندن زندگی و آینده‌ام به من دهد اما او از این کار امتناع می‌کرد. درگیری ما به همین دلیل بالا گرفت که او بین من و برادرم فرق گذاشته بود و من او را از بالای پله‌ها به پایین هل دادم و پس از آن با ضربات پی در پی سر مادرم را به دیوار کوبیدم. پس از اطمینان از فوت مادرم، صحنه قتل را از خون‌های ریخته شده پاک کردم و بعد هم لباس‌هایش را عوض کرده و ساعت ۱۰ صبح حادثه را به اورژانس اطلاع دادم.

*** تهدید به قتل
رئیس پلیس آگاهی اظهار داشت‌: دختر ۳۸ ساله، چندین بار در انظار عمومی مادرش را تهدید به قتل کرده بود و طراحی این نقشه کاملا برنامه‌ریزی شده بوده است.گل زردی گفت: پس از تحقیقات تکمیلی قاتل بودن دختر جوان اثبات و دختر جوان به زندان سنندج منتقل شده و پرونده برای صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری فرستاده شده است.

کدخبر: ۳۰۷۸۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر