کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۳۲۵
تاریخ خبر:

‌ضرب و شتم و قتل، عاقبت ‌سارقان باغ جاجرود

سارق جوان که با دوستانش به یک باغ در جاجرود رفته بودند با کتک‌کاری‌های صاحب باغ و دوستانش به کام مرگ رفت. معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عاملان جنایت مرگ یکی از سارقان باغ خبر داد و گفت: سارقان که برای سرقت به باغی در جاجرود رفته بودند توسط مالکان دستگیر و بر اثر ضرب و جرح وارده، یکی از سارقان جان خود را از دست داد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: حدود ساعت یک و نیم بامداد ۱۰ فروردین سال جاری از طریق بیمارستان امام حسین(ع) یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد. او بیان داشت: باحضور مأموران کلانتری و تأیید خبر اولیه مشخص شد، متوفی مرد ۴۳ساله‌ای است که توسط اورژانس تهران از خیابان اتحاد به بیمارستان منتقل و فوت شده است. بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم اعلام شد.

*** آثار قتل روی جسد مرد جوان
به تایید پلیس، در بررسی‌های اولیه و ظاهری، آثار ضرب و جرح در بدن متوفی مشهود بود که کارآگاهان موضوع را به مرجع قضایی اعلام و به دستور بازپرس، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه با آغاز تحقیقات جنایی هویت متوفی سهراب ۴۳ ساله شناسایی و مشخص شد که فرد فوت شده چندین فقره سابقه کیفری در سال‌های اخیر دارد، افزود: در ادامه کارآگاهان راهی محل کشف جسد شدند و در تحقیقات میدانی، تصویر شخصی که در حال کمک کردن به عوامل اورژانس است به دست آمد. گودرزی در ادامه گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی هویت این فرد را به نام سامان که شخص دوره‌گردی است، شناسایی کردند.

*** زنی نگران از ناپدید شدن همسرش
در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از فقدان همسرش به نام سهراب اعلام گزارش کرد و گفت: چندروز است از همسرم خبری ندارم که بلافاصله با دعوت او و رویت تصویر جسد کشف شده، همسر فقدانی شناسایی شد.

*** دستگیری قاتل
به گفته سرهنگ گودرزی، کارآگاهان ۲۸فروردین ماه سامان را دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند. سامان یا در واقع همان فرد دوره‌گرد درباره این ماجرا اظهار داشت: روز هشتم فروردین ماه من به اتفاق سهراب برای سرقت از باغی در محدوده جاجرود رفتیم ولی از شانس بد ما، سه نفر در باغ حضور داشتند که ما را دستگیر کردند و حسابی من و سهراب را کتک زدند و رهایمان کردند.

سامان در ادامه گفت: از آنجایی که حال من نسبت به سهراب مساعدتر بود با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردند و اطلاعی از فوت او نداشتم. این مقام انتظامی اظهار کرد: یکم اردیبهشت ماه کارآگاهان با هماهنگی‌های قضایی راهی باغ اعلامی شدند و در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را دستگیر کردند و آنها در تحقیقات اولیه به ضرب و شتم هر دو سارق معترف شدند و اعلام داشتند:

ما در باغ در حال استراحت بودیم و ناگهان متوجه حضور دو سارق شدیم که در حال سرقت فنس‌های آهنی محافظ باغ بودند. بلافاصله دستگیرشان کردیم و پس از ضرب و جرح هر دو را رها کردیم و اطلاعی از فوت نداشتیم. سرهنگ کارآگاه گودرزی گفت: با توجه به دستگیری عاملان جنایت و اعتراف صریح به ضرب و جرح دو سارق،‌ هر سه متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارند.

کدخبر: ۳۲۳۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر