کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۸۳۰
تاریخ خبر:

‌زندگی یک‌ساله زن با مومیایی همسر زیر تختخواب!

روزنامه هفت صبح | داستان این قتل از آن ماجراهای عجیب و غریب است. اینکه همسرت را به قتل برسانی، جسدش را مومیایی کنی و یک سال هم با جنازه زندگی کنی، خیلی ترسناک است! یک سال پیش در مردادماه سال ۹۹، مردی ۴۵‌ساله به یک‌باره ناپدید شد.

خواهر مرد بعد از گذشت چندی، وقتی دید از برادرش خبری نیست و همسر برادرش هم پاسخ‌های سربالا و مرموز می‌دهد و اصلا برای پیدا کردن مرد تلاش نمی‌کند، خودش راهی اداره پلیس شد و خبر ناپدید شدن برادرش را به ماموران اعلام کرد. ماموران یک سال روی این پرونده تحقیق کردند و حتی کارآگاهان چندبار از همسر مرد گمشده بازجویی به‌عمل آوردند اما سرنخی به دست نیامد.

اعتراف به قتل!
بعد از گذشت یک سال بالاخره کارآگاهان به سرنخ‌هایی رسیدند و دوباره همسر ۴۳ ساله مقتول را که حالا بعد از یک سال ازدواج کرده بود، تحت بازجویی قرار دادند. سرهنگ کاووس حبیبی درباره این پرونده بیان کرد:

«در مردادماه سال ۹۹ خانمی جوان به پلیس آگاهی استان فارس مراجعه و بیان داشت که برادر ۴۵‌ساله‌اش چند روز قبل از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است که بررسی موضوع جهت پیدایش مفقودی در دستور کار ماموران قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند و با به‌دست آوردن سرنخ‌های جدید و با بررسی‌های تکنیکی و اطلاعاتی به همسر ۴۳‌ساله فرد مفقودی مشکوک و او را احضار کردند.»

رئیس پلیس آگاهی ‌با بیان اینکه همسر فرد مفقودی در بازجویی اولیه خود را بی‌اطلاع از موضوع می‌دانست، در برابر مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: «همسرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و من با این قضیه مشکل داشتم و سال گذشته او را به قتل رساندم.» متهم در تحقیقات تخصصی اقرار کرد که همسرم اعتیاد به شیشه داشت و شب حادثه به دلیل مصرف مواد مخدر حالش خراب شد و چون از دست او بسیار عصبانی بودم، با مقدار زیادی قرص مسمومش کردم و صبح که بیدار شدم فهمیدم فوت کرده است.

ترسیدم، مومیایی‌اش کردم!
اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که زن از ترس، جسد همسرش را با نمک و شن و ماسه به قول خودش مومیایی کرده است! و بعد ازدواج کرده و جسد را زیر تختی که با همسر دومش استراحت می‌کردند، نگه ‌داشته است!

متهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از فوت همسرت چه اقدامی انجام دادی و چرا با پلیس و اورژانس تماس نگرفتی، گفت: «‌چون خیلی ترسیده بودم با فراهم کردن نمک، جسدش را مومیایی و با شن و ماسه آن را زیر تخت‌ اتاق‌خواب دفن کردم و پس از ازدواج مجدد با فردی دیگر در این مدت روی همان تختخواب استراحت می‌کردیم.»

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی جسد فرد متوفی در منزل خودش در زیر تختخواب کشف و تحویل پزشک قانونی شد، عنوان داشت: «در بررسی تخصصی مشخص شد انگیزه متهمه اختلافات مالی و خانوادگی بوده و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.»

کدخبر: ۴۲۶۸۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر