کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۸۳۹
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه| هنگامه و مهدی در آمستردام و...

روزنامه هفت صبح | چراغ خاموش روز/ هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل در آمستردام: در میان سریال‌های مختلفی که این روزها با حضور کارگردانان مختلف در حال تولید است، سریالی با عنوان «آمستردام» با حضور کلی بازیگر چهره در سکوت خبری و به شکل چراغ خاموش در حال تولید است. این سریال با وجود اینکه از کارگردان تازه‌کاری به‌نام مسعود قراگوزلو بهره می‌برد، اما جلوی دوربین بازیگران طراز اول و شناخته‌شده‌ای دارد.

طبق شنیده‌ها این سریال ۲۰ بازیگر چهره دارد که شاخص‌ترینشان هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و مجتبی پیرزاده هستند. تا الان حدود ۴۰ درصد از این کار که فضایی اکشن جنایی دارد، جلوی دوربین رفته است. هنوز برای پخش این سریال تصمیمی گرفته نشده و مشخص نیست که در نهایت قرار است از کدام پلتفرم منتشر شود. احتمال دارد سریال «آمستردام» هم مانند سریال «دراکولا» به شکل مشترک از هر دو پلتفرم اصلی پخش شود.

*** یکی دیگه آمدروز / از جواد خیابانی والیبال هم رونمایی شد: گزارش بازی تیم‌های والیبال ایران و استرالیا روز گذشته به علی دیوی سپرده شده بود. گزارشگر جوانی که در لحظات حساس بازی جو زده می‌شد و جملاتی را بیان می‌کرد که بیشتر شبیه به جملات قصار جواد خیابانی بود. او برای تهییج گزارشش از جملات احساسی ملی و میهنی استفاده می‌کرد، مثل این جمله «ما ایران هستیم و به این راحتی‌ها تسلیم نمی‌شویم» .

یا زمانی‌که بنا به هر دلیلی در لحظات حساس ایران به امتیازی می‌رسید از جملات ملی ‌میهنی استفاده می‌کرد و می‌گفت: «این نام ایران است که می‌درخشد» و… گزارشگر بازی در برخی مواقع هم ‌کری‌خوانی را وارد گزارشش می‌کرد. او زمانی‌که در اواخر ست چهارم سرمربی استرالیا درخواست وقت استراحت داد، گفت: «او می‌تواند دو ستی که از ایران برده را جزو افتخاراتش حساب کند.» درحالیکه بازی در نهایت به سود استرالیا تمام شد.

*** همچنان بلاتکلیف روز / تهدیدی که عملی نشد، کتونی زرنگی همچنان در تعلیق: ماجرای سریال «کتونی زرنگی» همچنان ادامه دارد. این سریال همچنان در تعلیق است و خبر جدیدی از آن منتشر نشده است. این سریال کمدی که ته مایه‌های سیاسی دارد، در آستانه پخش به دلیل مخالفت مرتضی میرباقری معاون وقت سیما از کنداکتور خارج شد، منتها در همان ایام علی ملاقلی‌پور متن حاشیه‌داری را توئیت کرده بود که مسئولان شبکه سه خروج سریال از کنداکتور را به آن متن نسبت دادند.

با رفتن میرباقری و آمدن حمید شاه‌آبادی گمان می‌رفت که مشکل این سریال حل شود، اما این اتفاق نیفتاد و اواسط رمضان امسال علی ملاقلی‌پور با انتشار متنی اعلام کرد اگر تا آخر رمضان تکلیف سریال روشن نشود، دست به افشاگری می‌زند و مسائلی را بازگو می‌کند… الان یک ماه و چند روز از پایان رمضان گذشته نه از افشاگری علی ملاقلی‌پور خبری است و نه اتفاقی برای «کتونی زرنگی» افتاده.

کدخبر: ۳۹۶۸۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر