کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۲۱۴
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه| تیکه به احمدی، پول نگرفتن ‌آقاخانی و...

برخورد زننده روز/ وقتی مجری جوان روی آنتن به احمدی تیکه می‌اندازد: طبق روال همیشگی برنامه «یورو ۲۰۲۰» بعد از پایان بازی حساس تیم‌های ایتالیا و اتریش دقایقی به گپ و گفت مجریان اصلی درباره بازی و تحلیل آن توسط کارشناس اختصاص پیدا کرد. در این بخش محمدحسین میثاقی درباره پیراهن آبی محمدرضا احمدی با او شوخی کرد و همین موجب شد تا احمدی گریزی بزند به یکی، دو شب گذشته که مجبور شده بود با پیراهن چروک برنامه را اجرا کند.

بعد از این گپ و گفت نوبت به مجریان کمکی رسید که وارد استودیو شوند و بخش حاشیه‌ای برنامه را جلو ببرند. دقایقی از اجرای این بخش نگذشته بود که اعلام شد، چند دقیقه دیگر وقت برنامه به پایان می‌رسد. در همین لحظه احسان خراسانی یکی از همین مجریان کمکی با لحنی جدی و اعتراضی رو به محمدرضا احمدی گفت بخش عمده‌ای از وقت برنامه صرف چروک پیراهن شما شد که البته احمدی با پختگی این جمله را نشنیده گرفت.

همکاری روز/ علی مصفا در سریال سروش صحت: سروش صحت این روزها همراه با ایمان صفایی در حال نگارش فیلمنامه سریالی است که قصد دارد آن را به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان برای پخش از شبکه خانگی تولید کند. این سریال کمدی است و فضایی شبیه به سریال «لیسانسه‌ها» دارد. همزمان با نگارش فیلمنامه پیش‌تولید و انتخاب بازیگران هم شروع شده است.

یکی از بازیگرانی که تا الان حضورش در سریال سروش صحت قطعی شده، علی مصفاست. این دو پیش از این باهم در فیلم «جهان با من برقص» همکاری کرده بودند. دیگر بازیگری که باید از حالا حضورش را در این سریال قطعی دانست، کاظم سیاحی است که پیش از این در هر سه فصل «لیسانسه‌ها» و فیلم «جهان با من برقص» جلوی دوربین صحت رفته بود. این سریال کمدی بازیگران سرشناس دیگری هم دارد که در خبرهای بعدی معرفی خواهند شد.

واکنش روز/ کامنت علی صادقی در اعتراض به پول نگرفتن سعید آقاخانی: روز شنبه در بخش آنالیز به ماجرای تولید فصل چهار سریال نون خ پرداختیم و چالش‌هایی که سر راه تولید این پروژه قرار دارد را هم مورد بررسی قرار دادیم. انتشار این مطلب بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی داشت، تعدادی از صفحات سینمایی اقدام به بازنشر آن کردند. واکنش دنبال‌کننده‌های این صفحات به ماجرای تولید « نوخ ۴» جالب بود.

برخلاف انتظار خیلی از کابران معتقد بودند تولید فصل چهارم این سریال لزومی ندارد و برخی دیگر هم ابراز نگرانی کرده بودند که نون خ به سرنوشت پایتخت دچار نشود. اما جالب‌ترین کامنت مربوط به علی صادقی بازیگر سریال نون خ بود. او در صفحه سینما دیلی در واکنش به بخشی از گزارش که در آن عنوان شده بود؛ تلویزیون هنوز با سعید آقاخانی تسویه‌حساب نکرده، نوشته است: «پول سعید را بدهید.» صادقی پایان جمله‌اش را با یک ایموجی عصبانی و یک ایموجی خنده بسته بود.

کدخبر: ۳۹۹۲۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر