کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۸۷۹
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه| بی‌احترامی احمدی و ‌‌میثاقی و حرکات عجیب هاشمی

روزنامه هفت صبح | جذاب روز / تصاویر ناب و دیدنی با سفر به تاریخ المپیک: المپیک ۲۰۲۰ توکیو با یک‌سال تاخیر قرار است از دو هفته دیگر شروع شود. با توجه به در پیش بودن این بازی‌ها شبکه ورزش با پخش مستندی جذاب به روایت تاریخچه المپیک پرداخته است. در هر قسمت مهمترین و جذابترین اتفاقاتی که در ادوار مختلف المپیک افتاده، روایت می‌شود. شنبه‌شب این مستند اختصاص داشت به المپیک سال ۱۹۶۸ که شهر مکزیکو میزبان آن بود.

بخش‌هایی از این مستند اختصاص داشت به تصاویر منحصربه‌فردی از رقابت‌های ژیمناستیک مردان. تمامی این تصاویر روی نگاتیو ثبت شده که همین حس و حال تماشای این رقابت‌ها را دوچندان می‌کرد. اما نکته جالب این مستند تدوین و صداگذاری جذاب آن است که کاملا مخاطب را وارد اتمسفر سالن برگزاری مسابقات می‌کرد. سکوت مطلق تماشاگران که موجب می‌شد تا صدای حرکات ورزشکاران روی خرک و دارحلقه به گوش برسد و کاملا فضا را برای مخاطب ملموس کند.

بی‌احترامی روز / سرتان را از گوشی در‌آورید دوستان عزیز: محمدرضا احمدی و محمد‌حسین میثاقی روزهای شلوغی را سپری می‌کنند. از یک طرف باید به اجرای ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۰ برسند و از طرف دیگر اجرای برنامه فوتبال‌برتر (قاب مسابقات و برنامه تحلیلی لیگ) را برعهده دارند. آنها دارای یک عادت مشترک هم هستند و اینکه مدام از طریق گوشی اخبار و اطلاعات را رصد می‌کنند.

این اتفاق یک امتیاز است اما باید آداب آن رعایت شود. احمدی و میثاقی حتی وقتی کارشناس برنامه با آنها صحبت می‌کند‌، سرشان توی گوشی است. یا وقتی دارند با هم صحبت می‌کنند آن یکی مشغول موبایل می‌شود. طبعا برنامه یورو ۲۰۲۰ دارای تیم محتوایی است که می‌توانند اخبار و اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهند. احمدی و میثاقی اما بیش از حد متکی به گوشی هستند و تصویر ناخوشایندی روی آنتن در مقابل مهمان رقم می‌زنند.

با خودت چه می‌کنی روز/ حرکات عجیب و غریب سید‌جواد‌هاشمی در شباهنگی: هفته گذشته قسمت چهاردهم تاکشو شباهنگی با حضور سید‌جواد هاشمی منتشر شد. او که معمولا در هر برنامه‌ای حاضر می‌شود این بار مهمان حامد آهنگی شده بود. در یکی از چالش‌های این برنامه از سید‌جواد هاشمی خواسته شد تا ادای سه نفر از همکارانش را دربیاورد. هاشمی در ابتدا حاضر به انجام این کار نشد‌ اما بعد اعلام کرد که می‌تواند ادای خود حامد آهنگی را دربیاورد که با استقبال او روبه‌رو شد.

در حالی‌که مخاطبان منتظر بودند که جواد هاشمی لحن و کلام آهنگی را شبیه‌سازی کند‌، او به شکلی عجیب شروع به تغییر شکل دادن دهانش جلوی دوربین کرد تا مثلا ادای آهنگی را درآورده باشد. این حرکت هاشمی نه‌تنها بامزه نبود بلکه به نوعی دور از شان بود؛ به‌نحوی ‌که حتی باعث شد آهنگی هم واکنش خفیفی نسبت به آن نشان دهد.

کدخبر: ۴۰۰۸۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر